Afgelopen donderdag had ik Anne voor het eerst gelongeerd, wat nog best wel een drama was. Ze snapte er echt geen hout van, maar op het laatst rende ze 2 rondjes op me heen en toen mocht ze stoppen.
Afgelopen zaterdag stond ik met Mop te praten in de bak en ik had Anne vast. Toen ging ik even op haar hangen toen Mop d'r vast hield. Daarna gingen we even stappen, maar in de bocht vond ze het te moeilijk worden en kwam ze even omhoog. Toen ging ik er maar snel af, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Daarna ging ik haar weer even longeren, het ging al een stuk beter dan afgelopen donderdag!
Toen we klaar waren hield Marieke haar vast en ging ik weer even hangen (ik wilde het goed afsluiten aangezien ze daarvoor een beetje ging steigeren) en toen na enige twijfel ging ik er gewoon opzitten.
En ze deed helemaal niks!! Toen hebben we een rondje gestapt en ben ik er weer vanaf gegaan!!

Het is wel even anders dan met Willem, daar had ik even wat meer mee en dan heb je ook wat meer wederzijds vertrouwen...maar ik denk dat anne het ook super gaat doen!