Reading Vinga
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Reading Vinga
Vanavond is Nancy van Stal Danae bij ons op stal geweest voor een reading met Vinga.
Het was heel emotioneel en confronterend.
Ik zal alles zo goed mogelijk proberen neer te zetten wat ze me verteld heeft:
Ze voelt Vinga als een heel energiek en vrolijk paard met een heel sterk karakter. Vinga straalt momenteel veel energie
uit maar ook heel veel pijn. Daar begon ze ook gelijk over, pijn in haar voor benen, met name de hoeven.
Ze voelde ook zwakte vanuit Vinga dr achterhand die belast ze nu om haar voorhand
te ontlasten. Ze kon me vertellen dat de meeste pijn uit haar linker hoef kwam, een scherpe, schurende pijn.
Ze had het over scherpe botwoekering. Ze wist me ook te vertellen dat ik al een meer dan een jaar aan het tobben
ben met haar en dat deze aandoening nog niet zo lang aan het daglicht is. Ze wees me er gelijk op dat dit erfelijk is,
dat bleef ze ook herhalen, waarschijnlijk uit de bloedlijn van Vinga dr moeder. Ze vroeg me of ik uit kon zoeken of volle
broers of zussen van Vinga deze aandoening ook hebben. Ook pijn vanuit haar schouders en rug, spieren die pijnlijk zijn.
Ook voelde ze pijn vanuit Vinga dr maag, ze vroeg of Vinga momenteel onder veel medicijnen stond.
Dat klopt dus, want ze krijgt een dubbele dosis pijnstilling. Vinga wil ook geen brood, appel of wortel meer aannemen,
nu weet ik dus waarom... vanwege dr maag.
Omdat Vinga zo hard is voor haar zelf loopt ze door haar pijn heen, de pijn wordt alleen maar erger en zal uiteindelijk
haar tol eisen als we de medicatie stoppen. Nancy vertelde me dat ze nog wel door zal vechten maar uiteindelijk die energie
die ze nog heeft op is en ze het dan op zal geven.
Ook voelde ze mijn verdriet in Vinga, dat ik al afstand aan het nemen ben en dat Vinga dit niet begrijpt. Ze is verder gezond en in dr hoofd nog helemaal helder.
Ze heeft me verteld goed naar Vinga te luisteren, wat ze aangeeft wat ze nog kan en niet, en vooal een eerlijk besluit te nemen, liefde is ook loslaten....
Ik heb haar bedankt, en ze heeft me sterkte gewenst de komende tijd en zo is de reading afgesloten.
Het was heel emotioneel en confronterend.
Ik zal alles zo goed mogelijk proberen neer te zetten wat ze me verteld heeft:
Ze voelt Vinga als een heel energiek en vrolijk paard met een heel sterk karakter. Vinga straalt momenteel veel energie
uit maar ook heel veel pijn. Daar begon ze ook gelijk over, pijn in haar voor benen, met name de hoeven.
Ze voelde ook zwakte vanuit Vinga dr achterhand die belast ze nu om haar voorhand
te ontlasten. Ze kon me vertellen dat de meeste pijn uit haar linker hoef kwam, een scherpe, schurende pijn.
Ze had het over scherpe botwoekering. Ze wist me ook te vertellen dat ik al een meer dan een jaar aan het tobben
ben met haar en dat deze aandoening nog niet zo lang aan het daglicht is. Ze wees me er gelijk op dat dit erfelijk is,
dat bleef ze ook herhalen, waarschijnlijk uit de bloedlijn van Vinga dr moeder. Ze vroeg me of ik uit kon zoeken of volle
broers of zussen van Vinga deze aandoening ook hebben. Ook pijn vanuit haar schouders en rug, spieren die pijnlijk zijn.
Ook voelde ze pijn vanuit Vinga dr maag, ze vroeg of Vinga momenteel onder veel medicijnen stond.
Dat klopt dus, want ze krijgt een dubbele dosis pijnstilling. Vinga wil ook geen brood, appel of wortel meer aannemen,
nu weet ik dus waarom... vanwege dr maag.
Omdat Vinga zo hard is voor haar zelf loopt ze door haar pijn heen, de pijn wordt alleen maar erger en zal uiteindelijk
haar tol eisen als we de medicatie stoppen. Nancy vertelde me dat ze nog wel door zal vechten maar uiteindelijk die energie
die ze nog heeft op is en ze het dan op zal geven.
Ook voelde ze mijn verdriet in Vinga, dat ik al afstand aan het nemen ben en dat Vinga dit niet begrijpt. Ze is verder gezond en in dr hoofd nog helemaal helder.
Ze heeft me verteld goed naar Vinga te luisteren, wat ze aangeeft wat ze nog kan en niet, en vooal een eerlijk besluit te nemen, liefde is ook loslaten....
Ik heb haar bedankt, en ze heeft me sterkte gewenst de komende tijd en zo is de reading afgesloten.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Jeetje Andrea, ik had zo gehoopt op wat anders...
Klinkt toch niet zo positief allemaal...
Ik zit hier al met de tranenin mijn ogen, hoe moet jij je dan wel niet voelen..?!
Het zit jullie ook echt niet mee!
Heel erg veel sterkte meid!
Klinkt toch niet zo positief allemaal...
Ik zit hier al met de tranenin mijn ogen, hoe moet jij je dan wel niet voelen..?!

Het zit jullie ook echt niet mee!
Heel erg veel sterkte meid!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Wat een heftige reading... Heel erg confronterend. Trek je het zelf allemaal nog wel? Je moet ook echt aan jezelf denken Andrea, ik heb het gevoel dat jij ook op bent.
Goed dat Vinga zo open was naar Nancy, echt een fijn dier als ik dat zo lees.
Nogmaals heel veel sterkte...
Goed dat Vinga zo open was naar Nancy, echt een fijn dier als ik dat zo lees.
Nogmaals heel veel sterkte...
Dag lieve, lieve Trix... 

Pffff, jemig. Precies zoals toen bij Kim. Die begon ook meteen over de pijn die ze had. 
Wat moet dit vreselijk moeilijk, verdrietig en vooral confronterend voor je zijn geweest. En waarschijnlijk heeft ze je niets verteld, wat jij diep je hart niet allang wist. Dit is voor jou alleen maar bevestiging geweest.
Net als toen bij mij.
Meis, nogmaals heel veel sterkte.

In dit geval is liefde idd loslaten
Ik voel met je mee

Wat moet dit vreselijk moeilijk, verdrietig en vooral confronterend voor je zijn geweest. En waarschijnlijk heeft ze je niets verteld, wat jij diep je hart niet allang wist. Dit is voor jou alleen maar bevestiging geweest.
Net als toen bij mij.
Meis, nogmaals heel veel sterkte.

In dit geval is liefde idd loslaten

Ik voel met je mee

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
jeetje dree....
was gister op stal en moest aan jullie denken...
Ydel gaat morgen naar de hengst en dan heb ik dus regelmatig 's avonds vrij...
ik rij wel een keertje naar zeeland
sterkte meis en ik denk aan je .....
was gister op stal en moest aan jullie denken...

Ydel gaat morgen naar de hengst en dan heb ik dus regelmatig 's avonds vrij...
ik rij wel een keertje naar zeeland

sterkte meis en ik denk aan je .....

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!