wie het kleine niet eert....
-
wie het kleine niet eert....
Vandaag kon ik eerder naar huis van mijn werk, dan ik dacht. (Nu was ik ook heel wat uren eerder begonnen, maar dat is bijzaak.) Dus eten en hup met de bups naar stal. Leo ging tegels halen en dan kon ik lekker de paardjes gaan wassen!! Mooi weer, dus de boiler gisteren al aangezet, dus ik kon er tegen. Jessie wilde mee helpen. Alles klaar gezet en Ronan willen gaan halen. Ja, ik wilde wel, maar hij niet!! Dit heeft hij werkelijk waar nog nooit gedaan!! Nou ja, ws mijn eigen schuld. Ik had ze net op een stuk gezet, waar wat meer gras stond! Maar ik kon hem wel rond jagen, maar dat hielp niet. Hij ging dan zo lelijk achter de 2 dames aan. Ben nog even bezig geweest met hem op te jagen, maar helaas. Dan maar anders. Beetje brok in emmer en effe lekker bij Jasmijn en Anca knuffelen en wat geven. Tja, dan is het een echt fjord en een man!! Hij wilde ook eten! Is goed, maar eerst mee.
Nou lekker aan het soppen, ik ook zeiknat, daar zorgt hij wel voor. Ben ik hem aan het uitspoelen, wordt mijn water steeds kouder! Wat is dat nou weer. En Leo kreeg ik niet te pakken. Toch maar alles uitgespoeld. De 2 dames ook op stal gezet.
Toen was het tijd om Evi de fles te geven. Dus Jasmijn stond even vreemd op te kijken, toen ik met mijn tuinstoel, kind en fles bij haar kwam zitten! Ronan keek even, maar deed er niet zo veel mee, maar Anca vond ons mega-interessant. Die doet ook heel lief tegen Evi. Dus ik zeg zo mooi tegen haar, dat Evi mijn "veulentje" was en dat we nog effe moeten wachten tot haar veulentje komt. En dan zit je daar heerlijk tussen je paarden, met je ene dochter op schoot te tutten aan haar fles en de andere dochter naast me op een blok die lekker zat te kletsen en intussentijd regelmatig met Jasmijn zat te knuffelen!! Heerlijk!!! Daar geniet ik van! Wat voel ik me dan weer rijk!!!!
Nou lekker aan het soppen, ik ook zeiknat, daar zorgt hij wel voor. Ben ik hem aan het uitspoelen, wordt mijn water steeds kouder! Wat is dat nou weer. En Leo kreeg ik niet te pakken. Toch maar alles uitgespoeld. De 2 dames ook op stal gezet.
Toen was het tijd om Evi de fles te geven. Dus Jasmijn stond even vreemd op te kijken, toen ik met mijn tuinstoel, kind en fles bij haar kwam zitten! Ronan keek even, maar deed er niet zo veel mee, maar Anca vond ons mega-interessant. Die doet ook heel lief tegen Evi. Dus ik zeg zo mooi tegen haar, dat Evi mijn "veulentje" was en dat we nog effe moeten wachten tot haar veulentje komt. En dan zit je daar heerlijk tussen je paarden, met je ene dochter op schoot te tutten aan haar fles en de andere dochter naast me op een blok die lekker zat te kletsen en intussentijd regelmatig met Jasmijn zat te knuffelen!! Heerlijk!!! Daar geniet ik van! Wat voel ik me dan weer rijk!!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ik kan me voorstellen dat je daarvan geniet, dan staat de tijd toch echt even stil. Dat is het voordeel van dit heerlijke weer, lekker buiten en weer mooie momenten dan in de sombere wintermaanden. Drijf nog maar even lekker verder op je roze wolk
.

Laatst gewijzigd door Marijke_ op di 06 mei 2008, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
@ Sparky. Ja alleen Leo mistte ik nog in de stal. Maar dan had ik eigenlijk het allerliefste wat ik had in 1 stal! ja en mijn ouders natuurlijk ook, maar die zullen niet zo graag tussen de paarden zitten.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)