Vliegende picknicktafel!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Pablo
Contacteer:

Vliegende picknicktafel!

Bericht door Pablo » zo 04 mei 2008, 07:47

Tja, er gebeuren weleens domme dingen :o? Vrijdag had ik op de vereniging les van Ton Mohemius (of was t nou Monhemius?). Echter mijn menmaatje had ook les en die ging eerst, aangezien we met 1 kar rijden. Ik was mee gereden onder de man zonder zadel en bijna de hele weg in draf, wie had dat gedacht O:) Flinke spierpijn de volgende dag maar goed. Daar aangekomen Pablo aan zijn leadrope aan de picknicktafel gebonden, in het hoge gras waar hij zich prima mee vermaakte en ook echt geen stennis liep te schoppen. Tot iemand buiten zijn zicht de materialencontainer openmaakte en de deur liet openvallen _-:( Toen ging Pablo met de picknicktafel aan de haal :o Echter toen hij over de bakrand sprong, hield zijn halster het niet meer 8-) De 3 paarden die al voor de kar stonden schrokken zich natuurlijk een hoedje. Maar geen doden of gewonden. Toen hem aan de andere kant los laten grazen, maar dat was later ook niet meer goed (terwijl hij er al een halfuur stond) Daarna les van Ton, wat ik echt onwijs super gaaf vond. Eindelijk iemand die me verteld dat ik los moet laten ondanks dat ie hard loopt. Heerlijk gereden en 14 mei gaan we weer!
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Esther

Bericht door Esther » zo 04 mei 2008, 08:35

Oeps.. Maar goed dat hij niet met picknicktafel en al over de bakrand ging, hihi..

Maar ik kan de zorgen van de menners wel begrijpen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie