Owwww wat ben ik trots...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Viv

Owwww wat ben ik trots...

Bericht door Viv » zo 04 mei 2008, 06:31

op mn "kleine" mannetje. Gister zijn we met de trailer op stap geweest voor het eerst. Cees uit de wei gevist en hup zo de trailer in. Vondttie wel ff vreemd maar liep er zo in.
De eerste rotondes waren wel ff vreemd en je hoorde hem gewoon verstappen achterin. Echt zo van trippel trippel boink hihihi.
Maar dat ging al heel snel beter en was het stil achterin. Stond heerlijk uit het raampje te gluren.

Aangekomen bij het bos opt gemakkie uitgeladen wat ook weer ff vreemd was maar super ging. Aan de trailer geknupt en ff gaan poetsen. Nou meneer vond dat doodnormaal geloof ik.

Toen op naar mn vriendin met dr tinker die net een beeb had gekregen (tjo dr oude vriendinnetje) dus met Cees en al op kraamvisite.
Daarna lekker het bos in waar meneer zn ogen uitkeek en lekker achter ons aan sjokte. Bos is een stuk kleinder dan het onze dus we kwamen lekker veel paarden tegen maar dat boeide hem niks, ook voorbij galopeerende niet (endurance, vinkje ;) ).

Terug bij de trailer weer vastgeknupt met emmer water en voer voor zn bekkie en als een volleerd endurancepaard begonnie lekker te eten en te drinken +:)+
Na de lunch weer lekker op de trailer, ook weer zonder morren en op naar huis. T was muisstil achterin, meneertje stond heerlijk te genieten.

Op stal ook weer zonder problemen zo de trailer af en lekker ff de bak in om te rollen. Hij liep gigantisch te hinniken, net offie ff aan iedereen moest laten weten waar hij geweest was :D zo schattig.

Vrees dattie nu zn borst nat kan gaan maken nu we weten dattie zo braaf is :D, strand here we come!!!!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » zo 04 mei 2008, 07:40

Wat heerlijk Viv! Kunnen jullie lekker mooie wandelingen met m maken ! Super knolliebollie!
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » zo 04 mei 2008, 07:43

wat heerlijk zo'n 'allesdoener' hahaha
dj had met uniek ook al in de trailer gestaan, maar in z'n uppie vind ie het maar niks :n hahahah

was het een leuk veulie ???
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 04 mei 2008, 07:56

Jeetje Viv wat kan hij al veel. Hij is als hij drie word gewoon al volleerd. Leuk hoor dat je ook zo veel met hem doet al! Lekker overal aan laten wennen hoor :D
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Viv

Bericht door Viv » ma 05 mei 2008, 04:05

Ach volleerd is een groot woord, hij heeft nog genoeg te leren maar trailertraining is wel zo handig. En alles wattie nu meepikt is handig voor later ;)
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » ma 05 mei 2008, 06:26

Oh heerlijk zo'n dier wat alles leuk vindt.
Is íe al uit z'n vacht O:)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Viv

Bericht door Viv » ma 05 mei 2008, 06:40

Yup, tsjek PP
Afbeelding
sparky10

Bericht door sparky10 » di 06 mei 2008, 10:41

haha tja wou dat ik vroeger een trailer tot ijn beschikking had kon ik de mijne er ook aan vastzetten op de keuring maar helaas , maar we gaan beginnen met oefenen uhm ooit

Lekker dat Cees al zo braaf is en snel de dingen oppakt zoals jullie het graag willen .
Ik hoop ook dat hij het allemaal net zo leuk zal blijven vinden in de toekomst want het is jou en andy zeker gegund !!

Met mijn tjody beeb gaat het overigens goed !!
Ze is naar het koeienpad tegeonver gerrit zijn stal verhuisd en spark staat nog een stal verder als gerrit dus ik loop elke keer langs haar en dan komt er al een neusje uit de stal voor een kusje.

Ik zal snel nieuwe foto's van madam maken !!
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » di 06 mei 2008, 10:43

Leuk verslag Viv, Cees is nu al een veelzijdig paardje :D
Patricia (Belle)

Bericht door Patricia (Belle) » di 06 mei 2008, 11:49

Dat is zeker super trots zijn op je pony!!! :D
L2 + 6!!!! :D
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
Plaats reactie