Er stonden ook 3 merries met veulens, een fries, een shire (enorm ding

Sjors kreeg een van de stallen, ze hebben daar van die stallen waar ze met hun hoofd doorheen moeten om bij het hooi te komen. Het duurde even voor hij durfde, maar "honger" overwint vele angsten

Het was niet erg dat hij zijn deken ophad, gelukkig want zijn staart en manen zijn nog heel rustig. Maar er waren veel muggen en een open stal....ik ben benieuwd wat de schade wordt. En ook stonden ze op stro wat ivm zijn stofallergie niet zo handig is. Maar goed voor eventjes zou het geen kwaad moeten kunnen.
We hebben alles uitgelegd over dat het een ontzettend braaf dier is, maar dat hij soms wat panisch uit de hoek kan komen. Het hele riedeltje. En toen vertrokken

In ieder geval: vandaag gebeld en hij was al even bezig geweest. Hij herkende wat wij vertelde, maarrrrr hij was redelijk positief.

Donderdag zijn we uitgenodigd om te komen kijken naar Sjors' vorderingen

En ik heb enorm getwijfeld of ik het zou plaatsen ivm al de trieste berichten momenteel. Maar wilde het toch even plaatsen

-------------------------------------------------------------------------------------
Ik krijg mijn vader verder niet te pakken maar hij stond op mijn voicemail. Sjors komt vandaag weer terug, heb gaat hem niet worden

naja even goede vrienden

edit: toch mijn vader te pakken gekregen.
Met een klein bandje slepen lukte matig, maar vandaag hingen ze er iets zwaarders achter en hij raakt compleet in paniek

Ik ben er vandoor; Sjors halen