Vinga heeft begin februari dit jaar een spierbiopsie gehad. In haar staartwortel en linker bil is spierweefsel weggehaald,
is ook weer netjes dicht geniet, en deze zijn er na 2 weken ook weer netjes uit gehaald.
Vorige week ging ik met mn hand langs haar bil waar de biopsie was uitgevoerd en ik voelde een hard dotje zitten op het litteken.
Na wat haartjes opzij te hebben geschoven zag ik een paarsachtig knoopje zitten. Na het grondig bestudeerd te hebben
dacht ik aan een onderhuidse hechting die niet was opgelost en naar buiten is gegroeid.
Gisteren moest het jaarling merrietje van mn stalgenootje ingeent worden en heb ik de dierenarts er naar laten kijken,
Vinga die dus niet te vangen was in de bak, wist al hoe laat het was en moest niks van dierenarts hebben (niet gek na alles wat er gebeurd is).
Maar goed nadat ik haar te pakken had, en mijn dierenarts er naar wilde kijken gaf ze me daar toch een lel naar de dierenarts

Echt een gerichte trap, gelukkig was hij maar net mis want dan had ik niet geweten hoe de toestand zou zijn.
Duidelijk was dat de dierenarts er niet naar mocht kijken laat staan aanzitten!!
Het blijkt dus wel om een onderhuidse hechting te gaan die naar buiten is gekomen. Het is niet ontstoken dus we laten het doen zo.
Denk ook niet dat mijn dierenarts na die aanval nog wilde proberen het te verwijderen. Vinga heeft echt nog nooit naar mensen getrapt, maar deze was echt voor de dierenarts bedoeld.