andere paarden dat dichterbij was voor mij, zodat ik iets meer met haar aan de slag kon gaan. Nou alles goed en wel, ze gedroeg zich super bij
het op de trailer gaan en tijdens de reis. Eenmaal in de wei deelde ze gelijk één mep uit om duidelijk te maken dat ze geen watje was en ging
verder gelijk eten

ineens bij de deur stond. Ik was er zelf niet (was héérlijk aan het rijden met Ullwinn

jarige KWPN'er alle paarden door de wei joeg, waarvan Caylinn gelukkig nog het minste. Toen vertelde hij even dat ik niet welkom was om daar te
komen op zondag, dat vonden de mensen die naast de wei woonden niet zo leuk... Nou ja, dat is nog tot daar aan toe dacht ik

ook nog eens tegen mijn vader dat als ik naar Caylinn wilde, ik hem eerst moest bellen, dan zou hij met me mee gaan naar de wei. Ik mocht Caylinn
ineens niet zelf uit de wei halen!? En hij wilde niet dat ik vaak langskwam, hij zat zelf te denken aan één keer per maand of twee maanden. Dát is
natuurlijk hélémáál níét de bedoeling

neer zet en dan alleen af en toe komt kijken... Niet bepaald hoe ik het in gedachten heb. Maar goed, dat Caylinn daar weg moet, is duidelijk (helaas)
Vrijdag gaan we haar ophalen, dan komt ze nog even 'thuis' Pucki staat momenteel nog alleen, omdat zij nog niet verkocht is. Totdat haar eigenaren
verhuisd zijn, kan Caylinn daar nog staan. Ondertussen moet ik dus op zoek naar iets anders hier in de buurt tot eind oktober, dan gaat ze weer terug
naar Balloo als het goed is

en knuffelen