Droomrit gemaakt :-)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Klijntje
Contacteer:

Droomrit gemaakt :-)

Bericht door Klijntje » di 15 apr 2008, 10:05

Jaja, ooit komen we er wel :+
Vanmorgen vroeg op stal, hoorde ik van mijn mama dat de smid pas om half elf zou komen. Had ik niet helemaal op gerekend maar ja, om nou twee uur te gaan zitten wachten...
Dus Zico maar gauw opgezadeld en lekker de bak in gegaan :) Ik ben de afgelopen week weer wat fanatieker met hem aan de slag, de omstandigheden (rijbak, weer) werken goed mee de laatste tijd dus... Ik ben me nu niet zo aan het focussen op aan de teugel maar eigenlijk vooral op snelle reacties. Ik wil dat ie vliegt voor m'n been (zoals m'n instructrice altijd zegt ;) ) en dan komt de voorkant vanzelf wel...
Nou dat bleek dus wel vanmorgen :D We reden de sterren van de hemel voor mijn gevoel :D Lekker licht contact en Zico was zo soepel, ik kon hem alle kanten op buigen.
En de primeur, meerdere malen op beide kanten gegaloppeerd en nageeflijk gebleven! Zico heeft een goede ruime galop, zeker voor een Fjord, maar heeft wat moeite met linksom, vaak springt ie dan eerst een keer verkeerd aan. Maar nu ging het steeds meteen goed en hij sprong zo ver omhoog van voren, het leek wel of ik op een Fries zat ofzo 8-) Echt heeeerlijk :~
Ook halthouden en nageeflijk blijven en dan weer wegdraven, het lukte allemaal. Ik kon niet meer ophouden met grijnzen :D
Zico zocht ook steeds zelf de houding weer op, als ik bijv even met lange teugel aan het draven was, ik had ook echt het idee dat ie het zelf ook lekker vond lopen zo. En dat maakte me al helemaal blij natuurlijk!

Oftewel; ik ben nog altijd helemaal happy met m'n lieve goeie knollie en super gemotiveerd om dit vol te houden 8-)
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » di 15 apr 2008, 11:00

Jaaaaahhh zie je wel, komt helemaal goed. verwacht natuurlijk wel weer een live demo als we binnenkort weer komen buurten hihihi.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
meggy
Contacteer:

Bericht door meggy » di 15 apr 2008, 13:39

super!:D foto's ?:)
Leentje

Bericht door Leentje » di 15 apr 2008, 14:57

daar kun je dan dagen van nagenieten he?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 15 apr 2008, 21:07

zo he dat klinkt zeker als een super ritje :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Klijntje
Contacteer:

Bericht door Klijntje » wo 16 apr 2008, 09:37

Viv schreef:Jaaaaahhh zie je wel, komt helemaal goed. verwacht natuurlijk wel weer een live demo als we binnenkort weer komen buurten hihihi.
Hehehe, nou ik beloof niks :P Hoewel het vandaag ook wel weer errug lekker ging :D
(Als jij nou je stokmaat meeneemt dan... Wil wel es weten of mijn reus nou echt een reus is haha. Overigens; bij Selja nog steeds geen aankomende-baby-signalen ;) )
meggy schreef:super!:Dfoto's ?:)
Nee die heb ik natuurlijk niet... Zico loopt alleen lekker in afwezigheid van camera's :+
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » wo 16 apr 2008, 09:43

Is goed neem ik mee :D (weet alleen niet offie zo hoog gaat hahaha).
Sel poept altijd in mei (op 1 veulen na geloof ik) dus ik ga gewoon uit van 1e week mei hihihi.

Eneeehh ook voor foto's kan worden gezorgd, ga gewoon in de bosjes liggen als een echte peperonie, eeeh paparazzi hihihi _O-
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie