Libero
Libero
Ik ben de laatste tijd niet echt actief mee rop fw, maar lees nog wel veel mee. Even een berichtje van mij, met een vervelende mededeling.
Zoals sommigen weten, loopt Libero al lang kreupel. Eigenlijk vanaf vorige zomer al. Ik ben toen bij de dierenarts geweest en het advies was zes maanden rust en hopen dat het beter zou worden. Dit is helaas niet het geval. Zijn lopen is alleen maar slechter geworden de afgelopen tijd.
Woensdag ben ik opnieuw bij de kliniek geweest en de blessure aan zijn kruisbanden is niet te verhelpen. Er is geen enkele mogelijkheid om er voor te zorgen dat hij beter kan gaan lopen. Het ergste is, dat hij heel veel pijn heeft op dit moment. Ook dit zal niet minder worden. Om dan een eerlijk besluit te nemen is heel erg moeilijk, maar ik moet een keuze maken over het lijden van mijn beest. Aan de ene kant wil je hem zo graag bij je houden, ik wil hem niet missen. Maar de vraag is of dit een eerlijke keuze is, als je weet dat hij altijd pijn zal hebben. Vandaag heb ik in overleg met de dierenarts besloten dat ik eerlijk moet zijn en mijn lieve paardje moet helpen. Het besluit is genomen, ik laat hem rustig inslapen, zodat hij uit zijn lijden verlost zal worden. Hoe vreselijk dit voor mij ook is, het zal moeten gebeuren. De datum mag ik zelf bepalen, ik ben hier nog niet over uit, maar het zal ergens einde van deze maand worden. Ik ben er helemaal kapot van...
Niet iedereen zal Libero en mij kennen, maar ik vind het toch prettig dit met jullie te delen, zodat iedereen ook op de hoogte is..
Zoals sommigen weten, loopt Libero al lang kreupel. Eigenlijk vanaf vorige zomer al. Ik ben toen bij de dierenarts geweest en het advies was zes maanden rust en hopen dat het beter zou worden. Dit is helaas niet het geval. Zijn lopen is alleen maar slechter geworden de afgelopen tijd.
Woensdag ben ik opnieuw bij de kliniek geweest en de blessure aan zijn kruisbanden is niet te verhelpen. Er is geen enkele mogelijkheid om er voor te zorgen dat hij beter kan gaan lopen. Het ergste is, dat hij heel veel pijn heeft op dit moment. Ook dit zal niet minder worden. Om dan een eerlijk besluit te nemen is heel erg moeilijk, maar ik moet een keuze maken over het lijden van mijn beest. Aan de ene kant wil je hem zo graag bij je houden, ik wil hem niet missen. Maar de vraag is of dit een eerlijke keuze is, als je weet dat hij altijd pijn zal hebben. Vandaag heb ik in overleg met de dierenarts besloten dat ik eerlijk moet zijn en mijn lieve paardje moet helpen. Het besluit is genomen, ik laat hem rustig inslapen, zodat hij uit zijn lijden verlost zal worden. Hoe vreselijk dit voor mij ook is, het zal moeten gebeuren. De datum mag ik zelf bepalen, ik ben hier nog niet over uit, maar het zal ergens einde van deze maand worden. Ik ben er helemaal kapot van...
Niet iedereen zal Libero en mij kennen, maar ik vind het toch prettig dit met jullie te delen, zodat iedereen ook op de hoogte is..
Jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws. Wel goed van je dat je een eerlijk besluit neemt richting je paard, dat is het laatste wat je in zo'n geval nog kunt doen. Wil natuurlijk niet zeggen dat het makkelijk is en natuurlijk zal het je veel verdriet doen.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Jeetje... dat is zeker een rot bericht!
Je hebt een eerlijke en goede keuze gemaakt meid, hoe moeilijk het ook is...
Hoe oud is Libero?
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen...
Je hebt een eerlijke en goede keuze gemaakt meid, hoe moeilijk het ook is...
Hoe oud is Libero?
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen...
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Hoe moeilijk het ook is,het is wel het beste wat je voor je paard kan doen.
Er zullen veel tranen vallen,maar Libero heeft straks het eeuwige leven zonder pijn.
Heel veel sterkte de komende tijd!!
Er zullen veel tranen vallen,maar Libero heeft straks het eeuwige leven zonder pijn.
Heel veel sterkte de komende tijd!!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Dank jullie wel..
Libero is 17 jaar.
Ik blijf zo met mijn gevoelens en mijn verstand in strijd, ik weet wel dat de dierenarts gelijk heeft en dat ik dit zal moeten doen om hem uit zijn lijden te verlossen, maar als ik hem zie met zijn lieve, vrolijke koppie dan vraag ik me af ofhet nou echt zo nodig is. Dit is zo moeilijk, ik word echt heen en weer geslingerd voor mijn gevoel. Ik weet dat het moet, maar hij ziet er nog zo goed uit verder.... Dat maakt het extra moeilijk.
Libero is 17 jaar.
Ik blijf zo met mijn gevoelens en mijn verstand in strijd, ik weet wel dat de dierenarts gelijk heeft en dat ik dit zal moeten doen om hem uit zijn lijden te verlossen, maar als ik hem zie met zijn lieve, vrolijke koppie dan vraag ik me af ofhet nou echt zo nodig is. Dit is zo moeilijk, ik word echt heen en weer geslingerd voor mijn gevoel. Ik weet dat het moet, maar hij ziet er nog zo goed uit verder.... Dat maakt het extra moeilijk.
-
- Thessa Keizer
Met woorden valt niet te beschrijven hoeveel pijn dit doet.
Heel veel sterkte!
Mocht het voor je gevoel en twijfels nog uitmaken denk dan eens aan een reading. Zoiets kan voor jezelf misschien net dat beetje extra rust en vrede creëren.
Heel veel sterkte!
Mocht het voor je gevoel en twijfels nog uitmaken denk dan eens aan een reading. Zoiets kan voor jezelf misschien net dat beetje extra rust en vrede creëren.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- Brittlover
-
Poeh, heftig ook weer hoor!! Maar ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt gemaakt, die het eerlijkste tegenover Libero is.
Veel sterkte toegewenst voor komende tijd.
Veel sterkte toegewenst voor komende tijd.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Een heel moedig besluit, maar wel een goed bestuit.
Leven met pijn is gewoon ondraaglijk.
IK wens je heel veel sterkte met deze hele moeilijke beslissing en zeker met de uitvoering daarvan.
Dikke knuffel.
Leven met pijn is gewoon ondraaglijk.
IK wens je heel veel sterkte met deze hele moeilijke beslissing en zeker met de uitvoering daarvan.
Dikke knuffel.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.