Erg veel tegenslagen gehad de laatste tijd.
In December is m'n relatie verbroken, dit omdat hij een ander bleek te hebben...
Komt wel erg had aan en had het zeker niet van hem verwacht.
Zo zie je maar weer hoe erg je je in iemand kunt vergissen.
We hadden 3 jaar een relatie en woonden 2 jaar samen.
Ben toen weer bij mijn moeder in komen wonen, maar ook dat was moeilijk.
Is erg wennen als je gewend ben om op jezelf te zijn.
Overal in laten schrijven voor een huurhuisje.
En nu woon ik zins 1 Maart weer lekker op mezelf!

Maar toen weer de volgende tegenslag...
Arisca zou verkocht worden omdat het allemaal veel te duur voor me word en ook omdat ze voor mij te klein is gebleven.
Ze zou per 1 Februari eigenlijk al verkocht zijn maar dit werd een maand uitgesteld omdat de mensen die haar willen kopen twee huizen hebben en graag eerst een huis kwijt willen ivm dubbele hoge kosten.
Dus toen hebben we het een maand uitgesteld, en ik heb haar een koopcontract laten tekenen.
Dus 1 Maart zou Arisca dan echt verkocht zijn.
Maar hun huis is dus nog steeds niet verkocht, er zijn wel mensen voor maar dat word geloof ik ook steeds uitgesteld.
Inmiddels zijn we zelfs al 1 April geweest en weet dus niet meer wat ik nou moet doen...

Want mijn dubbele stallingskosten gaan natuurlijk ook gewoon door...
Prisca is met mij mee verhuisd naar Oenkerk, en staat weer op haar oude stal (naast het PTC, waar ik gewerkt heb)!

Met haar gaat het erg goed, en we kunnen weer lekker samen rijden in het bos of de binnenbak!
Arisca staat nog in Britsum (vlakbij m'n oude huis dus).
Dit omdat de stallingskosten daar gelukkig niet zo hoog zijn, maar ook omdat er op de stal waar Prisca nu staat geen plek meer is.
Hoe raar het ook klinkt, ik heb eigenlijk al een beetje afstand van Arisca gedaan.
Maar het word er zo zeker niet makkelijker op zolang die mensen niet over de brug komen...
Iemand enig idee wat voor eventuele stappen ik kan ondernemen met zo'n koopcontract?
Het zit me wel erg hoog, en ben eigenlijk altijd erg soft geweest tegen die mensen die haar willen kopen.
Maar ben het nu wel zat!

Vergeet ik nog bijna wat te vertellen,
Toen mijn verkering net uit was is mijn hond een tijdje bij iemand anders in huis geweest omdat ik haar niet mee kon nemen bij mijn moeder in.
Mijn moeder heeft een jack russel en die twee kunnen niet goed samen.
Mijn hond werd dus opgehaald door een vriendin van mij en is mee geweest naar haar boerderij in Duitsland.
Daar heeft ze een geweldige tijd gehad, lekker spelen met haar honden en alle ruimte.
Maar nou komt het, misschien raad je het al...
Toen ik haar 1 Maart op kwam halen zag ik dat ze erg dik was en grote tepels had.

Ik kreeg mijn hond dus drachtig weer mee naar huis!
Zaterdag is ze bevallen van 6 prachtige puppy's!
Dat is wel weer erg leuk, maar goed ik moet ze ook maar weer kwijt zien te raken...
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt.