Anja kwam mij halen met Piaffe en toen ze er waren heb ik Exel het hoofdstel aan gedaan (zadel had hij al op hoor, ben niet zonder zadel gegaan) en ben eerst gaan hangen, nou hij keek eens van:"ja ga je nou nog zitten of is het een grapje?" Dus toen maar voorzichtig opgestapt en daar gingen we

Uiteraard geen kilometers weg geweest, maar hij vond het super leuk, die oren hebben de hele weg naar voren gestaan en hij vond Piaffe helemaal het einde. In het begin had hij wel zoiets van waar blijft Vera, maar hij was Veer al snel vergeten.
En toen kregen we onze "vuurdoop", er was dus een motorclub op pad, dus Anja waarschuwde, maarja ik ken Exel inmiddels als me broekzak en wist dat dat hem totaal niet interesseerde en inderdaad hij keek eens naar die motors en waar Piaffe toch wat onrustig werd liep hij keurig door en verblikte of verbloosde niet

Het is allemaal heel snel gegaan, maar hij is zo super braaf en vindt het zo leuk om met je bezig te zijn, dat ik de gok maar gewaagd heb. Nou mag ie voorlopig lekker weer een weekje bijkomen van de indrukken en is Vera van de week gewoon het slachtoffer dat mee op pad mag. Die vond het overigens heel raar, zij moest achterblijven en ik nam haar maatje mee, ze was helemaal beledigd