verkoop die knol en neem een echt paard.....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Vera

verkoop die knol en neem een echt paard.....

Bericht door Vera » vr 04 apr 2008, 18:51

.......zei Cor gisteren tegen mij toen hij mij en Vera een een proefje voor ging lezen (we hebben zondag onderlinge wedstrijd op de club) Vera was lekker rissig (fris) en de lammetjes renden om de bak heen, dus moest ze ook nodig meedoen. Alleen niet zo leuk als je er dan op zit. Gelukkig deed ze na elke bok ook een keertje de voorpootjes van de grond zodat ik wel kon blijven zitten.

Na het even aangekeken te hebben zei Cor: dat je die knol niet verkoopt en een echt paard neemt, dit is toch niks! :+

Maar na een half uurtje gek doen konden we dan toch een nette proef afleggen. Als was het dan met blaren op mijn vingers omdat ik de handschoenen niet aan had en met vrachtwagen armen. Ik merkte vandaag overigens wel dat ik een beetje spierpijn heb :o

Vandaag was ze overigens wel heel braaf, maar toen had ze met Vlekkie en Romeo eerst in de paddock rond geraced (terwijl Muis in een hoekje stond te piepen van verontwaardiging om je ze te verlagen tot rondrennen)

Maar Vera heeft weer voor elkaar dat Cor er dus nog steeds niet opstapt, ik had hem bijna zover dat hij mee zo gaan naar het strand op Veertje, maar na gisteravond ziet hij er weer van af.
:?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » vr 04 apr 2008, 18:55

Niets van aantrekken. waarschijnlijk kijkt hij erg tegen je op dat je het toch maar met Vera voor elkaar krijgt!

mijn oudste broer noemt Erna (fjord) en Sophietje (shetxwelsh) geen paarden en Fee (holsteiner) een schitterend paard. smaken blijven verschillen! maar als ik even niet oplet zie ik m'n broer met Erna en Sophietje kroelen. dus.. waarschijnlijk een grote mond maar een klein hartje :?
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Tanja

Bericht door Tanja » vr 04 apr 2008, 18:56

Tika was ook zo frissig vandaag,geloof dat ik vanmorgen als een raket werd afgeschoten,kon nog net de rem vinden. _-:(
Goed dat je het niet het opgegeven met Vera,dat je dan spierpijn heb vind ik niet zo gek.
Ik neem aan dat Cor het niet serieus bedoeld heeft?
Ik heb mijn man ook nog niet zo ver gekregen om erop te stappen. :D
Succes zondag!
Laatst gewijzigd door Tanja op vr 04 apr 2008, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
yvette

Bericht door yvette » vr 04 apr 2008, 18:58

Kom je Iza maar halen hoor, kan Cor daarmee naar het strand :D
Enne, is rissig nou anders dan poestig? :?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Vera

Bericht door Vera » vr 04 apr 2008, 18:58

ach hij ment zelf met haar hoor, hij vond het gewoon maar niks dat gespring terwijl ik er op zat.

Toen ik gisteren zonder zadel op Muis door de bak heen croste vond ie het wel leuk. (ik ga overigens nooit zonder zadel op Vera, ze doet het wel eens vaker, maar gelukkig nooit meer zo erg als in het begin, toen was ik wel eens bang voor haar, vooral als ze ging steigeren en bijna achterover viel)

@ Yvette: Ja! rissig is gewoon fris en Poestig is een beetje drammerig/dwars/opstandig
volgende keer krijg je een westfries boek mee hoor!
Muis Keurmerrie!
Anna

Bericht door Anna » vr 04 apr 2008, 23:46

Zo die krijgt dus ook de lente in het hoofd.
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Suus

Bericht door Suus » za 05 apr 2008, 09:36

Dan was Morris zondag rissig en poestig! Net een echte Fjord, want hij is normaal heeeeel braaf. Mijn mannetje heeft dus al leren rijden op Morris, maar nu wil hij een groot, wild, zwart paard! Nou.... eerst maar eens beter leren rijden en dan kopen we wel een wilde grijze Fjord haha!
Morris, mijn superfjord!
tonny

Bericht door tonny » za 05 apr 2008, 16:10

_O- Die Vera toch.....ze voelt gewoon dat het voorjaar eraan komt!
Tonny is mijn superfjordenpoownie!
Kelly

Bericht door Kelly » za 05 apr 2008, 16:58

Ow die Vera, zie het helemaal voor me. Fluister anders maar in haar oor dat ze hier naar toe komt als ze stout blijft, dan is het vast snel over ;) Enne Cor mag ook een rondje strand op Taco hoor, hihi. X
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Vera

Bericht door Vera » za 05 apr 2008, 18:58

Kelly schreef:Ow die Vera, zie het helemaal voor me. Fluister anders maar in haar oor dat ze hier naar toe komt als ze stout blijft, dan is het vast snel over ;) Enne Cor mag ook een rondje strand op Taco hoor, hihi. X
hij zegt: ja dat begrijp ik, kunnnen jullie (dat zijn dus ik, yvette, claudia en jij) mooi lachen als ik er naast lig :? :?

Bedoel je het zo goed.........
Muis Keurmerrie!
Plaats reactie