Les gehad op een Fries
Les gehad op een Fries
Hoi,
Ik heb gisteren les gehad op een Fries! Ik ben een absolute beginner dus ik moest echt wel even slikken vanwege de grootte van Hester (merrie).
Krukje er bij en opstappen. Heb wel een half uur moeten wennen maar durfde daarna toch even in draf.
Het begin is er!
Gr. Hilde
Ik heb gisteren les gehad op een Fries! Ik ben een absolute beginner dus ik moest echt wel even slikken vanwege de grootte van Hester (merrie).
Krukje er bij en opstappen. Heb wel een half uur moeten wennen maar durfde daarna toch even in draf.
Het begin is er!
Gr. Hilde
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
-
haha, ja dat is erg wennen. Heb zo eens op Jacob (dekhengst) mogen rijden. Eventjes proberen dan. Toen ik in draf ging, voelde ik me net een beginner! Had zeker een lengte van de bak nodig om het ritme van zijn draf te pakken te krijgen. Hij had een nogal ruime draf en dat was ik met mijn fjord niet gewend! Het is wel wennen, maar toch vind ik ze ook wel fijn.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
ik kwam laatst een foto van mezelf tegen op een fries. Nog wel compleet in wedstrijd tenue. Moest eens even goed denken, maar het was de verzorgfries van mijn zus, waar we toen wedstrijd mee hadden.
Veel plezier met je lessen hoor!
Veel plezier met je lessen hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik vind het allemaal nog heel spannend. En voel nog niet goed aan wat ik nou precies met mijn benen moet doen. En het paard voelt mijn onzekerheid dus die gaat me uitproberen, wat ik dan weer niet snap, en soms vraag ik me af of ik het ooit leer.
Maar ja, gewoon maar doorzetten toch?
Maar ja, gewoon maar doorzetten toch?
'NO FJORD, NO GLORY'
Snap wat je bedoeld, heb vandaag een proefles western gehad. Had het idee alsof ik nog nooit op een paard had gezeten.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Dat is inderdaad mijn grootste motivatie. Dat ik een beetje redelijk kan rijden voordat Doortje en Henk groot en beleerd zijn.
En dat ik dan op hun mag rijden. En dat ik dat een beetje verantwoord kan voor mezelf maar ook voor hun!
Helemaal een droom van mij.
En dat ik dan op hun mag rijden. En dat ik dat een beetje verantwoord kan voor mezelf maar ook voor hun!
Helemaal een droom van mij.
'NO FJORD, NO GLORY'
Leuk hé zo'n fries, ik rij ook een fries en als ik dan op de fjord van mijn vriendin zit denk ik, oei, waar is de hele voorkant gebleven.
Toch totaal anders van bouw en gangen. Leuk dat je les hebt. Ik ben met Daan sinds vorig jaar november op les gegaan. Echt super leuk en ik boek vooruitgang dat is helemaal motiverend om er mee door te gaan, dus, gaan met die banaan...
Succes ermee! Wordt alleen maar beter.

Toch totaal anders van bouw en gangen. Leuk dat je les hebt. Ik ben met Daan sinds vorig jaar november op les gegaan. Echt super leuk en ik boek vooruitgang dat is helemaal motiverend om er mee door te gaan, dus, gaan met die banaan...

Ik heb zaterdag a.s. weer les.
Ik moet nu doorzetten, vind ik. Omdat ik het toch eng vind heb ik de neiging om smoesjes te verzinnen om niet te hoeven gaan. Stom he?
Wat ik bijvoorbeeld nog absoluut niet kan is in draf en tegelijk aansporen om door te gaan of om de bochten om te gaan in draf.
Nu moet ik op karakter doorzetten.
Vanochtend weer geoefend met hardlopen. Ook al zo'n beproeving.
Maar ik heb het toch maar weer gedaan en dan ben ik wel trots op mezelf.
Ik moet nu doorzetten, vind ik. Omdat ik het toch eng vind heb ik de neiging om smoesjes te verzinnen om niet te hoeven gaan. Stom he?
Wat ik bijvoorbeeld nog absoluut niet kan is in draf en tegelijk aansporen om door te gaan of om de bochten om te gaan in draf.
Nu moet ik op karakter doorzetten.

Vanochtend weer geoefend met hardlopen. Ook al zo'n beproeving.

'NO FJORD, NO GLORY'