Les gehad op een Fries
Les gehad op een Fries
Hoi,
Ik heb gisteren les gehad op een Fries! Ik ben een absolute beginner dus ik moest echt wel even slikken vanwege de grootte van Hester (merrie).
Krukje er bij en opstappen. Heb wel een half uur moeten wennen maar durfde daarna toch even in draf.
Het begin is er!
Gr. Hilde
Ik heb gisteren les gehad op een Fries! Ik ben een absolute beginner dus ik moest echt wel even slikken vanwege de grootte van Hester (merrie).
Krukje er bij en opstappen. Heb wel een half uur moeten wennen maar durfde daarna toch even in draf.
Het begin is er!
Gr. Hilde
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
-
haha, ja dat is erg wennen. Heb zo eens op Jacob (dekhengst) mogen rijden. Eventjes proberen dan. Toen ik in draf ging, voelde ik me net een beginner! Had zeker een lengte van de bak nodig om het ritme van zijn draf te pakken te krijgen. Hij had een nogal ruime draf en dat was ik met mijn fjord niet gewend! Het is wel wennen, maar toch vind ik ze ook wel fijn.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
ik kwam laatst een foto van mezelf tegen op een fries. Nog wel compleet in wedstrijd tenue. Moest eens even goed denken, maar het was de verzorgfries van mijn zus, waar we toen wedstrijd mee hadden.
Veel plezier met je lessen hoor!
Veel plezier met je lessen hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo