Yoshino
Yoshino
Het gaat erg goed met Yoshi. Inmiddels kan ik haar al aardig precies sturen. Ze loopt nog met haar neus in de lucht, mooie nageeflijkheid is nog ver te zoeken maar reageert wel op been en teugelhulpen. Protesteert er niet tegen. Nu nog kijken hoe ik haar wat lager kan krijgen... Ondanks dat ze goed reageert is dat nog niet gelukt. Ze kauwt wel lekker op t bit, ze zal ook nog wel niet snappen wat ik eigelijk wil maar zodra ik haar meer voorwaarts laat gaan en wil opvangen reageert ze niet. Ach oefening baart kunst en ik heb haar nog geen eens 2 weken. Ze is zo braaf en rustig, geen paniekerigheid of zo. Als we buiten wandelen is ze ook zo. Denk dat ik begin volgende week een buitenritje ga proberen. Ze voelt zich ook erg thuis. Ze rolt in de blubber en ligt geregeld te chillen in haar stal en dan kun je er zo bij kruipen. Mijn poppie....
Contessa
- Senna&Cajra
Ze staan bij een pensionstal (waar ik al kwam voordat ik haar kocht) in een dorp vlak bij Leeuwarden. Ze ziet er ook prachtig uit. Haar manen blijven al omhoogstaan, ze is iets voller geworden en haar vacht is gladder en schoner.Senna&Cajra schreef:Komt wel goed zo te horen![]()
Waar heb je haar staan?
Contessa