Weekend Claudia

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Mieke_Cunna
Contacteer:

Weekend Claudia

Bericht door Mieke_Cunna » ma 31 mar 2008, 12:50

Hier het beloofde verslag;

Zaterdagmiddag ging ik met claudia nadat de hk was afgelopen terug naar Limburg. Heerlijk in het zonnetje kwamen we nog even terecht in de file maar we hebben ons er weer uit weten te krijgen. Vele onderwerpen/diepte intervieuws verder aangekomen in Valkenburg.

Mijn mond viel open, zo mooi, zo niet de veluwe. Ik had Oostenrijkse momenten en ook weer Franse momenten hihi maar meestal zat ik gewoon in nederland.
Thuis eerst kennis gemaakt met Jos, hij is aardig. Ik kan wel met/om hem lachen :D lekker gepraat over de HK en me vermaakt met de poezebeesten. Nou! Dat zijn schatten stuk voor stuk. Hansje, Zoey, Ziggy, Red en van de vijfde ben ik de naam kwijt.

Zondagochtend het eerste wat ik zag was regen, dikke druppels, dunne druppels en harde druppels maar het was allemaal nat en koud ook zolang ik niet op Vera zat. Lekker ritje gemaakt in de omgeving opnieuw genieten en we zijn over weggetjes geweest die ik hier in geen uren tegenkom :+ een avontuur apart!

Op de terugweg van de wei naar huis via een toeristen route dus die foto's gemaakt. S'avonds lekker gegeten en tv gekeken/gecomputerd je kent dat wel. Op tijd naar bed want s'ochtends moesten we er vroeg uit. Toen wou ik eigenlijk helemaal niet weg, vind het daar veelste fijn.

Maandagochtend tja, ben even woordloos. Ik ging naar huis met de trein van 8:21 en het afscheid was moeilijk voor mij. Claudia is door de maanden heen echt erg bijzonder voor me geworden en in de trein bleef ik maar huilen, ze zwaaide en knikte nog waarmee ze bedoelde: Niet huilen he! Wist ik veel dat afscheid nemen zo moeilijk was. Ik wou ook niet huilen maar het bleef dik anderhalf uur stromen. :?

In de trein kwam er nog een dum mevrouwtje bij me zitten wat een ze*k wijf zeg pffff oordopjes in zakdoek erbij en naar buiten kijkend heb ik het gelukkig overleeft. In Utrecht Centraal overgestapt op de stoptrein richting zwolle gelukkig in 1x het goede perron & trein. Deze trein ken ik van Therapie dus daar voelde ik me ook wat meer op me gemak en werd kalmer, in Nunspeet eruit en na 10minuten wachten in de bus gestapt en naar Elburg gegaan en toen was Mieke thuis.....

Claudia kan ik niet vaak genoeg bedanken! Dus nogmaals bedankt! Jos ook jij bedankt voor het leuke weekend en niet te verslaaft worden he aan dat spel :P

Liefs,
Mieke
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 31 mar 2008, 14:19

Dat klinkt als een voor jou geslaad weekend. Super hoor. Je mag toch vast nog wel een keertje komen van Claudia toch?
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Hilly
Contacteer:

Bericht door Hilly » ma 31 mar 2008, 14:21

Wat een verhaal zeg!
Probeer maar gewoon de fijne momenten te herinneren.
En je mag vast nog wel eens logeren bij Claudia. :)*
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Margot van Rins
Moderator

Bericht door Margot van Rins » ma 31 mar 2008, 15:13

Klinkt goed, vervelend dat het afscheid je zo zwaar viel! Maar je mag vast wel nog een keer komen!
RINSKE

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

:L :L :L
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 31 mar 2008, 18:08

mag komen? ze moet komen :D Het was hartstikke gezellig en het leek wel alsof ze al jaren hier over de vloer kwam. Trouwens die 5de kat die je zaterdagavond onder hypnose had heet Pim :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
brendaatjuh

Bericht door brendaatjuh » ma 31 mar 2008, 18:11

hoi mieke, zo te horen heb je het super gehad bij claudia. Wat fijn dat je het naar je zin had en afscheid valt inderdaad niet altijd mee :(:) , maar kop op meissie
nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » ma 31 mar 2008, 18:17

He,klinkt als een geslaagd weekendje,afscheid valt altijd zwaar.
Maar je mag weer komen zo te lezen,dus heb je weer iets om naar uit te kijken.
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
sparky10

Bericht door sparky10 » di 01 apr 2008, 11:02

mieke fijn dat je je zinnen even ergens anders op hebt kunnen zetten en ook blij te horen dat je het zo naar je zin gehad heb (hoe kan het ook anders bij clau )
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » wo 02 apr 2008, 16:43

fijn om te horen Mieke dat je het leuk hebt gehad.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » wo 02 apr 2008, 17:52

dat heeft je zeker even heel goed gedaan een weekendje nederland - frankrijk en zwisterland zo te lezen! de juiste treinen en perron weet je nu voor het vervolg.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Plaats reactie