Morgen eerste werkdag!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
skreia
Contacteer:

Morgen eerste werkdag!!

Bericht door skreia » zo 16 mar 2008, 19:22

Jaja morgen is het dan echt zover dan moet ik weer gaan werken :D
Na ruim 3 maanden niet gewerkt te hebben zal dat zeker weer even inkomen zijn voor mij en voor Skreia.
Voor mij weer lange dagen en voor Skreia lang wachten voordat ze uit stal wordt gehaald.
In deze ruim 3 maanden was ik er vaak om half 11/11 uur voor Skreia en nu moet ze de meeste dagen wachten tot 19.15 :o
Ik werk namelijk 4 dagen van 9-18 en 1 dag van 9-15.45 en heb daarbij met een enkele reis ook 1 uur reistijd.
Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen, maar hoop in ieder geval dat het weer mij 's avonds een beetje gezegend is :D
Niet aankomende week maar de week erop gaat Skreia waarschijnlijk weer een keer voor de wagen en dan zal ik zeker even wat foto's schieten :D

Ik hoop ook binnenkort een leuke en betrouwbare verzorgster gevonden te hebben voor Skreia. Ik heb nu van 3 mensen een mail gehad.
Vindt het best lastig omdat het met die laatste toch niet helemaal lekker is verlopen en Skreia staat op een pensionstalling bij mensen aan huis en die willen natuurlijk niet elke keer vreemde mensen op hun terrein.

Persoon 1: meisje van 19 jaar, woont in de buurt, werkt fulltime, vindt Fjorden leuk en vooral merries, 1.68 en weegt 50 kg, 12 jaar rijervaring e n gereden of verschillende maneges. Heb na mijn eerste mail heel snel een mail terug gehad van haar maar van mijn 2e mail nog steeds niet.

Persoon 2: 28 jaar, net begonnen met lessen, klinkt heel gemotiveerd, wil ook eerst andere dingen met Skreia doen voordat ze erop gaat rijden, wil NH cursus gaan volgen (staat op de wachtlijst). Reageert snel op mijn mailtjes.

Persoon 3: vandaag reactie van gehad, 2 jaar dressuurmatig rijervaring, in bezit van een auto. Dit is tot nu toe de informatie die ik heb.

Misschien dat jullie mij hierbij een beetje kunnen helpen. Ik houdt jullie op de hoogte van de info die ik krijg.
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » zo 16 mar 2008, 19:26

klinkt spannend allemaal!
persoon 2 spreekt mij het meeste aan.... ik ben de laatste tijd nogal aan het omslaan richting NH en vind wel dat dat soort mensen vaak een andere kijk hebben op bepaalde zaken.... in mijn ogen op dit moment positiever! :D
succes!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » zo 16 mar 2008, 19:44

Cindy+Uniek schreef:klinkt spannend allemaal!
persoon 2 spreekt mij het meeste aan.... ik ben de laatste tijd nogal aan het omslaan richting NH en vind wel dat dat soort mensen vaak een andere kijk hebben op bepaalde zaken.... in mijn ogen op dit moment positiever! :D
succes!
Ja heb net alweer en lange mail van haar terug gehad met info over haarzelf. Klinkt allemaal erg leuk. Daarom maar weer een ellenlange mail teruggestuurd met info over mij :D
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » zo 16 mar 2008, 19:55

Veel succes morgen met werken,zal inderdaad wel even wennen zijn!
Verzorgster vind ik moeilijk,er moet van beide kanten een goede klik zijn.
Als ik meerdere reacties zou hebben zou ik er gewoon met meerdere kennis maken.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Kirsten
Contacteer:

Bericht door Kirsten » zo 16 mar 2008, 20:50

Jeetje, spannend allemaal hoor! Heel veel succes morgen :wave:
2e meisje sprrekt mij ook het meest aan. Fijn dat ze zo'n band met Skreia op wil bouwen...
colunder

Bericht door colunder » zo 16 mar 2008, 22:04

ik zou ook voor meisje 2 gaan, meisje 1 werkt zelf fulltime dus zal ook niet veel tijd hebben of juist op tijden dat je zelf kan.
ze lijkt ook minder gemotiveerd omdat ze niet op je tweede mail reageert.
succes met je keuze en veel plezier bij je baan!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » ma 17 mar 2008, 08:55

Meisje 2 lijkt mij juist helemaal niets. Ik zou echt mijn paarden niet zonder dat ik erbij ben willen laten verzorgen door iemand die net begint met lessen. Veel te onervaren.
En meisje 1 veroordelen omdat ze niet direkt op de 2e mail reageert? Misschien heeft ze problemen met haar verbinding of is ze drukker met andere dingen dan achter de PC zitten? Lijkt me niet zo raar.
Succes met je nieuwe baan.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 17 mar 2008, 11:24

Jeempie schreef:Meisje 2 lijkt mij juist helemaal niets. Ik zou echt mijn paarden niet zonder dat ik erbij ben willen laten verzorgen door iemand die net begint met lessen. Veel te onervaren.
En meisje 1 veroordelen omdat ze niet direkt op de 2e mail reageert? Misschien heeft ze problemen met haar verbinding of is ze drukker met andere dingen dan achter de PC zitten? Lijkt me niet zo raar.
Succes met je nieuwe baan.
daar heb je ook een punt.....
maar NH geeft wel vaak aan dat het geen trek en plukwerk aan je pony wordt en dat vind ik ook niet geheel onbelangrijk!

nr 1 werkt fulltime en vin dik nog vrij jong al helemaal aangezien ze verder ook alleen maar op maneges heeft gereden

nr 3 rijd ook pas 2 jaar 'dressuurmatig' wat verstaan we daar tegenwoordig onder?!?! en meer weten we nog niet....
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Mir

Bericht door Mir » ma 17 mar 2008, 12:58

Ik sluit me wel aan bij Ilonka maar kleine aanvulling: ik zou pas gaan oordelen op het moment dat je daadwerkelijk in gesprek bent geweest met allemaal en gekeken hebt naar de omgang met Skreia. Ik zou niet vanuit een mail evt. mensen afschrijven (tenzij ze heeele rare dingen mailen) en mensen wel een kansje geven. Voor hetzelfde geld ligt persoon 1 in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking en is nr. 2 veel te soft en doorgeslagen in NH. Je kunt er op dit moment nog alle kanten mee op.
Plaats reactie