Na ruim 3 maanden niet gewerkt te hebben zal dat zeker weer even inkomen zijn voor mij en voor Skreia.
Voor mij weer lange dagen en voor Skreia lang wachten voordat ze uit stal wordt gehaald.
In deze ruim 3 maanden was ik er vaak om half 11/11 uur voor Skreia en nu moet ze de meeste dagen wachten tot 19.15

Ik werk namelijk 4 dagen van 9-18 en 1 dag van 9-15.45 en heb daarbij met een enkele reis ook 1 uur reistijd.
Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen, maar hoop in ieder geval dat het weer mij 's avonds een beetje gezegend is

Niet aankomende week maar de week erop gaat Skreia waarschijnlijk weer een keer voor de wagen en dan zal ik zeker even wat foto's schieten

Ik hoop ook binnenkort een leuke en betrouwbare verzorgster gevonden te hebben voor Skreia. Ik heb nu van 3 mensen een mail gehad.
Vindt het best lastig omdat het met die laatste toch niet helemaal lekker is verlopen en Skreia staat op een pensionstalling bij mensen aan huis en die willen natuurlijk niet elke keer vreemde mensen op hun terrein.
Persoon 1: meisje van 19 jaar, woont in de buurt, werkt fulltime, vindt Fjorden leuk en vooral merries, 1.68 en weegt 50 kg, 12 jaar rijervaring e n gereden of verschillende maneges. Heb na mijn eerste mail heel snel een mail terug gehad van haar maar van mijn 2e mail nog steeds niet.
Persoon 2: 28 jaar, net begonnen met lessen, klinkt heel gemotiveerd, wil ook eerst andere dingen met Skreia doen voordat ze erop gaat rijden, wil NH cursus gaan volgen (staat op de wachtlijst). Reageert snel op mijn mailtjes.
Persoon 3: vandaag reactie van gehad, 2 jaar dressuurmatig rijervaring, in bezit van een auto. Dit is tot nu toe de informatie die ik heb.
Misschien dat jullie mij hierbij een beetje kunnen helpen. Ik houdt jullie op de hoogte van de info die ik krijg.