Bericht
door Ivonne » wo 05 mar 2008, 19:21
Zálig hè, na zo'n lange tijd!
Na mijn auto-ongeluk heb ik ook een paar week op bed gelegen, ik ging wel elke avond even mee naar Jackie en Diëgo, maar kon er verder niks. Na een paar week móest ik gewoon even rijden. Ik liep nog op krukken, mijn knieën wilden maar een paar graden buigen. We hebben Jackie (toen 27 jaar, dus wel rustig) het hoofdstel omgedaan en de voltigesingel om. Ze hebben me er met een paar man opgetild en daar ging ik! Wat was ik trots op mezelf en wat voelde ik me happy! Ik heb wel een half uur gereden, en heb genoten, lekker dat warme paardenlichaam onder me, die geur, hmmm.....wat had ik dat gemist. En het bos, dat had ik ook gemist.... Toen ze me eraf tilden merkte ik meteen verschil met mijn knieën. Waarschijnlijk door de warmte van Jackie's lijf en de pure ontspanning (ik kan me nooit ontspannen). Mijn knieën wilden veel verder buigen dan vóór het rijden. Toen ik dit aan de fysio vertelde zei hij dat ik vooral veel moest gaan paardrijden (terwijl hij er anders geen goed woord voor over had, dat is zijn inziens geen sport).
Geniet ervan, maar doe rustig aan hè? Niet direct te hard van stapel lopen!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....