Marije belde op met de vraag wat voor merk zadel ik had... Dus ik nou ik heb een Ken Taur. Ik dacht, er is zeker iets met haar zadel en wil ze mijn zadel passen/lenen ofzo (zij heeft ook een Fjord).
Nou zegt ze, dan heb je waarschijnlijk geluk, er is bij ons op stal ingebroken, en het lijkt er op dat ze het gemunt hadden op de duurdere merkzadels. Want tot nu toe zijn er Kieffer en Ainsly's weg

Gelukkig was Monique op stal en zij heeft een sleutel van mijn kast omdat haar dochter wel eens Rian verzorgd/rijd en heeft na haar eigen spullen gelijk die van mij gecontroleerd. Het lijkt erop dat er niks weg was! Thank god (neem aan dat je een zadel niet over het hoofd ziet)!
Ze hebben de kasten open gemaakt, zadels gecontroleerd & eventueel meegenomen en daarna de kast weer op slot

Tot nu toe is er bekend dat er 11 zadels foetsie zijn!
Ben erg blij dat mijn zadel er nog is... Gelukkig was er ook een stalgenootje die al opgemerkt had, als je het iemand niet gunt... is het Janine... En zij is soms best bot, dus dat vond ik wel lief van haar.
Maar voor al die andere die dus wel hun kostbare zadel kwijt zijn vind ik het enorm triest. Er zijn een paar op stal die alles op zij hebben gelegt voor bv een op maat gemaakte Hulsebos