Ik had net haar box uitgemest bij Bart en wilde haar eigenlijk alleen maar even los in de bak hebben, dat ze er even uit kon, even laten lopen. Maar dat lukte steeds niet.. Ze was wel wat fris, maar ik dacht het zadel er maar op.. Ook opstijgen ging niet helemaal volgens het boekje..
Ik voelde me al doodongelukkig de hele tijd, andere reden, en ik dacht even met de kop in de wind is wel goed.. Dus toen ik wegreed stroomden de tranen al over mijn wangen.. Eenmaal achter aangekomen reden we langs de sloot en ineens schrok ze ergens van en ging ze op de loop.. Ik haar nog terugnemen, maar ze er flink de vaart in. Het was allemaal wat glibberig en dat vind ik al vreselijk eng, dus ik durfde haar niet echt goed op een kleine volte te zetten.. En toen verloor ik mijnbeugel, bleef nog even zitten maar na een paar gekke passen lag ik ernaast.. Het eerste wat ik dacht, wow ik heb een gigantische deja-vu.. Daarna begon mijn hoofd wat zeer te doen, want zoals het een goede valtechniek betaamd ging ik hoofd eerst..
Ik was natuurlijk vreselijk geschrokken en daarom kwamen er nog meer tranen..
Mieke en Janna kwamen er al aan met Tea aan de hand en ik ben er weer op geklommen. Haar in het land nog eens wat voltes gedraaid, linksom, rechtsom, ging wel goed, maar ik had het wel een beetje gehad..
Wat ook heel vervelend is, als ik eenmaal tranen heb blijven ze komen, ik krop het op door de medicijnen.. Maar op Tea moest ik me wel ontspannen want die was nog steeds behoorlijk drukjes, was dus wel goed dat ik me heel erg op mezelf moest concentreren dat ik ontspannen bleef, ik wel god voor mijn houding..
Tea heeft eigenlijk nog best lekker gelopen..
Maar na een poosje maar terug gegaan, maar telkens als ik wat wilde zeggen kwamen er tranen, Bart zal me wel raar aangekeken hebben, schaam me dood, was net of ik moest huilen omdat ik eraf was geflikkerd.. Zal het morgen wel even toelichten..
Tea nog even laten rollen en toen ik vervolgens haar weer wilde pakken en dus door het hek klom merkte ik pas dat ik behoorlijke pijn in mijn nek had.. Doet alleen bij bepaalde dingen pijn.. Mijn linkerwijsvinger doet niet echt zeer, maar hij buigt ook niet meer..
Tea op stal gezet en naar huis gegaan..
Even lekker onder een hete douche gestapt en de rest er ook maar uit gegooid wat ik aan tranen nog had, moet zeggen dat het nog niet helemaal over is.. Maar na een nacht slapen gaat het vast wel weer..
Nu klopt mijn nek behoorlijk, beetje dovig gevoel, beetje hoofdpijn, maar was wel enorm blij dat ik mijn cap op had..

Verder wat schaaf en blauwe plekken.. Zal morgen wel spierpijn hebben..