Valtechnieken..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Esther

Valtechnieken..

Bericht door Esther » wo 27 feb 2008, 18:06

Nou, we hadden vandaag een primeur, ik ben van Tea afgelazerd..

Ik had net haar box uitgemest bij Bart en wilde haar eigenlijk alleen maar even los in de bak hebben, dat ze er even uit kon, even laten lopen. Maar dat lukte steeds niet.. Ze was wel wat fris, maar ik dacht het zadel er maar op.. Ook opstijgen ging niet helemaal volgens het boekje..
Ik voelde me al doodongelukkig de hele tijd, andere reden, en ik dacht even met de kop in de wind is wel goed.. Dus toen ik wegreed stroomden de tranen al over mijn wangen.. Eenmaal achter aangekomen reden we langs de sloot en ineens schrok ze ergens van en ging ze op de loop.. Ik haar nog terugnemen, maar ze er flink de vaart in. Het was allemaal wat glibberig en dat vind ik al vreselijk eng, dus ik durfde haar niet echt goed op een kleine volte te zetten.. En toen verloor ik mijnbeugel, bleef nog even zitten maar na een paar gekke passen lag ik ernaast.. Het eerste wat ik dacht, wow ik heb een gigantische deja-vu.. Daarna begon mijn hoofd wat zeer te doen, want zoals het een goede valtechniek betaamd ging ik hoofd eerst..
Ik was natuurlijk vreselijk geschrokken en daarom kwamen er nog meer tranen..
Mieke en Janna kwamen er al aan met Tea aan de hand en ik ben er weer op geklommen. Haar in het land nog eens wat voltes gedraaid, linksom, rechtsom, ging wel goed, maar ik had het wel een beetje gehad..
Wat ook heel vervelend is, als ik eenmaal tranen heb blijven ze komen, ik krop het op door de medicijnen.. Maar op Tea moest ik me wel ontspannen want die was nog steeds behoorlijk drukjes, was dus wel goed dat ik me heel erg op mezelf moest concentreren dat ik ontspannen bleef, ik wel god voor mijn houding..
Tea heeft eigenlijk nog best lekker gelopen..
Maar na een poosje maar terug gegaan, maar telkens als ik wat wilde zeggen kwamen er tranen, Bart zal me wel raar aangekeken hebben, schaam me dood, was net of ik moest huilen omdat ik eraf was geflikkerd.. Zal het morgen wel even toelichten..
Tea nog even laten rollen en toen ik vervolgens haar weer wilde pakken en dus door het hek klom merkte ik pas dat ik behoorlijke pijn in mijn nek had.. Doet alleen bij bepaalde dingen pijn.. Mijn linkerwijsvinger doet niet echt zeer, maar hij buigt ook niet meer..
Tea op stal gezet en naar huis gegaan..
Even lekker onder een hete douche gestapt en de rest er ook maar uit gegooid wat ik aan tranen nog had, moet zeggen dat het nog niet helemaal over is.. Maar na een nacht slapen gaat het vast wel weer..

Nu klopt mijn nek behoorlijk, beetje dovig gevoel, beetje hoofdpijn, maar was wel enorm blij dat ik mijn cap op had.. *o/*
Verder wat schaaf en blauwe plekken.. Zal morgen wel spierpijn hebben..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
colunder

Bericht door colunder » wo 27 feb 2008, 18:46

jeetje zeg,dat is schrikken.
dan loopt het allemaal toch even wat anders dan dat je gedacht had.
hou maar wel je nek goed in de gaten,klinkt toch allemaal niet zo lekker.
ik hoop voor je dat je je morgen minder triest voelt en niet te veel spierpijn hebt.
beterschap ermee!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Vera

Bericht door Vera » wo 27 feb 2008, 19:01

ojee! Ik deed het je na, ik ben van Vlekkie afgevallen met de springles. Gelukkig niet zo heel hard, maar heb wel een blauwe scheen. Hopelijk valt het bij jou ook erg mee!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » wo 27 feb 2008, 19:14

Vervelend dat je je zo akelig voelt.
En nou morgen ook nog spierpijn natuurlijk.
Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je morgen weer wat beter in je vel zit!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Leentje

Bericht door Leentje » wo 27 feb 2008, 19:18

al niet zo fijn,dat je je niet zo goed voelt,en dan ook nog er af vliegen :(:)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 27 feb 2008, 19:21

jeetje kan me voorstellen dat je even goed geschrokken ben, super goed van je dat je er weer op bent geklommen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Brittlover

Bericht door Brittlover » wo 27 feb 2008, 19:33

he wat vervelend. voel je je al niet te best gooit tea je er ook nog eens af.
hoop maar dat de nachtrust je dan goed doet.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Orion1996

Bericht door Orion1996 » wo 27 feb 2008, 19:35

Goed dat je er toch weer op bent gegaan Esther. En een keer flink janken is wel is lekker om alles eruit te gooien. Jammer dat sommige mensen dit niet begrijpen en in een ander topic met modder gaan gooien. Noemen we die dan een 'echt gevoelsmens' of 'beste stuurlui'? :D

Let wel even op dat je nekklachten niet erger worden. Zolang het als spierpijn is te beschrijven is het ok (2 dagen), anders even langs de dokter gaan.
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » wo 27 feb 2008, 19:46

Jeetje meid, naar om er net op zo'n moment naast te belanden. Kijk je klachten niet te lang aan hoor, gewoon even een bezoekje aan de huisarts brengen!

En nog even een wijze opmerking van de instructrice in mij: maar goed dat je je cap op had! O:)
Hilly
Contacteer:

Bericht door Hilly » wo 27 feb 2008, 20:09

Huilen is goed voor je hoor.
Even lekker je tranen laten gaan kan je heel erg opluchten.

Hoop dat je je snel weer beter voelt.
En succes met de spierpijn en de blauwe plekken!
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 27 feb 2008, 20:37

Je had me wel aan het schrikken toen ik Tea aan zag komen zonder jou (schreeuw naar die anderen was ook snel gedaan).
Tja en misschien voelt ze je beter aan dan je zou willen.

Volgende keer trouwens gewoon vragen of ik Zizoran er asjeblieft uit wil halen, ik bijt niet als me iets gevraagd wordt en wat waterlanders ben ik ook niet bang van ;) (die had zn benen ook wel weer gestrekt toen je klaar was met opzadelen)
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » wo 27 feb 2008, 20:41

Ik kan natuurlijk niet verlangen dat iedereen het ziet en snapt als er iets met mij aan de hand is, ik probeer het vaak ook zo goed mogelijk te verstoppen..
Niet altijd handig, maar goed..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mieke

Bericht door Mieke » wo 27 feb 2008, 20:45

Orion1996 schreef:Goed dat je er toch weer op bent gegaan Esther. En een keer flink janken is wel is lekker om alles eruit te gooien. Jammer dat sommige mensen dit niet begrijpen en in een ander topic met modder gaan gooien. Noemen we die dan een 'echt gevoelsmens' of 'beste stuurlui'? :D

Let wel even op dat je nekklachten niet erger worden. Zolang het als spierpijn is te beschrijven is het ok (2 dagen), anders even langs de dokter gaan.
Lekker oordelen over iets waar je maar de helft van weet.. :wave:
Ctje :)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 27 feb 2008, 20:45

Esther schreef:Ik kan natuurlijk niet verlangen dat iedereen het ziet en snapt als er iets met mij aan de hand is, ik probeer het vaak ook zo goed mogelijk te verstoppen..
Niet altijd handig, maar goed..
Altijd niet denk ik, maar dat heb ik je laatst ook al gezegd. Wees duidelijk naar de rest en wees niet zo streng voor jezelf (want je hebt niet alleen jezelf er dubbel en dwars mee...resulteert in modder)
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » wo 27 feb 2008, 20:56

En koeienpoep!!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Leentje

Bericht door Leentje » wo 27 feb 2008, 20:57

Miekjuh schreef:
Orion1996 schreef:Goed dat je er toch weer op bent gegaan Esther. En een keer flink janken is wel is lekker om alles eruit te gooien. Jammer dat sommige mensen dit niet begrijpen en in een ander topic met modder gaan gooien. Noemen we die dan een 'echt gevoelsmens' of 'beste stuurlui'? :D

Lekker oordelen over iets waar je maar de helft van weet.. :wave:
dan moet je niet op een forum als dit,met halve woorden en modder gaan gooien,en het ff onder 4 ogen of per pb bepraten!
wel zo netjes.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Esther

Bericht door Esther » wo 27 feb 2008, 21:01

We gaan even PB'en..

Dus tenzij het over mijn hoofdeerstlanding gaat o.i.d., liever niet meer hierop reageren..

Ik heb wel hoofdpijn en ben behoorlijk misselijk..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 27 feb 2008, 21:02

hou het even goed in de gaten Esther, straks heb je een hersenschudding :?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Leentje

Bericht door Leentje » wo 27 feb 2008, 21:03

oei,toch een hersenschudding?
misschien uit voorzorg zorgen dat iemand je ff een paar keer wakker maakt vannacht?
Charret

Bericht door Charret » wo 27 feb 2008, 21:03

Goh net toen ik weg was dus? En ik maar denken dat je goed gemutst was.
Let wel op je nek inderdaad.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie