Karev gaat verhuizen!!
Karev gaat verhuizen!!
ja, ik heb besloten om het te doen. Op de manege waar ze nu staat, zijn er kleine dingen waar ik me aan stoor: niet zelf mogen voeren, vaak een vieze stal, wormkuur die ze niet krijgen, was wel de afspraak(nu had ik het zelf wel gedaan), niet de zorg in eigen handen hebben, bijna niet buiten komen.
Op de pensionstal waar ik ben wezen kijken bepaal je zelf wat er gevoerd wordt, komen ze elke dag lang buiten, afhankelijk van het seizoen. s'winters korter als s'zomers, logisch. Ik mest zelf daar, dus een schone stal! het is dichter bij voor mij, en ik betaal minder, en een véél mooiere omgeving!
Moet bij de manege nog op zeggen, 1 maand op zeg termijn, maar wellicht staan er mensen op de wachtlijst, en kan ik eerder weg.
In ieder geval per 1 april heeft kaatje een nieuw huisje! en het was een hele leuke , gezellige vrouw, heb er anderhalf uur gezeten, en me geen mment verveeld! het is geen vrouw met paarden, maar een paardenvrouw!
Op de pensionstal waar ik ben wezen kijken bepaal je zelf wat er gevoerd wordt, komen ze elke dag lang buiten, afhankelijk van het seizoen. s'winters korter als s'zomers, logisch. Ik mest zelf daar, dus een schone stal! het is dichter bij voor mij, en ik betaal minder, en een véél mooiere omgeving!
Moet bij de manege nog op zeggen, 1 maand op zeg termijn, maar wellicht staan er mensen op de wachtlijst, en kan ik eerder weg.
In ieder geval per 1 april heeft kaatje een nieuw huisje! en het was een hele leuke , gezellige vrouw, heb er anderhalf uur gezeten, en me geen mment verveeld! het is geen vrouw met paarden, maar een paardenvrouw!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
- marjanschut
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Veel plezier op je nieuwe plekje,klinkt goed!
Waar ga je staan als ik vragen mag?
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Senna&Cajra
in drouwen, vakbij het drouwenerzand, du ideaal om buiten te rijden!akci schreef:Veel plezier op je nieuwe plekje,klinkt goed!
Ik heb er ook zin in. Heb de manege gebeld, ik heb eenmaand opzeg termijn, maar in goed overleg kan ik eerder weg, als zij een andere huurder vinden voor 1 april. ik kan oper direct in de andere stal ,dus dat is geen probleem dan.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Brittlover
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Veel plezier op je nieuwe plekkie!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Patricia (Belle)
Veel plezier op je nieuwe stekje. Nisko heeft jarenlang in Drouwen gestaan bij een boertje daar.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!