We proberen rond 7.30u bij hem te zijn. Dan nog even poetsen en even kortwieken: hij moet natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk aankomen! De planning is om tussen 8.00 en 8.30u weg te rijden. De reis zal ongeveer 3,5 uur duren. Met een of twee stops tussendoor rekenen we op ongeveer 4 uur reistijd (arme poonie).
Bij de opfok mag hij eerst vanuit een soort longeercirkel even kennis maken met de rest van de kudde. Als er dan wat rust in de groep zit mag Djimm erbij...spannend! Dan moet die kleine draak van me zichzelf gaan redden.
Enerzijds vind ik het wel sneu om hem uit zijn vertrouwde omgeving weg te halen, anderzijds weet ik wel bijna zeker dat hij het superfijn krijgt op zijn nieuwe stek! Er zijn genoeg speelmaatjes, genoeg grond en hele lieve mensen die goed voor hem gaan zorgen. Wat wil een stoere hengst (in spé?!) nog meer?

Zelf vind ik het wel heel spannend! Ik hoop zo dat hij het goed doet op de trailer. Duimen jullie voor me? Morgen of overmorgen zal ik een (foto)verslagje plaatsen van hoe de verhuizing is gegaan!