Eerst Rein gereden sinds een lange tijd. (hij had een plek op z'n schoft waar die veel last van had)
Ging wel redelijk, hij krijgt het voorjaar weer aardig in zn bol, dus de turbo zat er weer op, maar na een tijdje kreeg die wel door dat hij rustiger aan moest doen. Hij kreunde er over zo lastig vond hij dat haha
Bart was ondertussen gearriveerd en vroeg wat ik verder nog van plan was.. Dus ik zeggen dat ik Rubis nog even wilde longeren (met als hint dat ik er daarna eigenlijk toch echt een keer op wilde stappen) maar.. die hint kwam niet echt over.. Ik Rubis opzadelen en dubbele longe eraan en mooi een beetje gelongeerd, en toen ging bart weer weg..

Toen was ik het eigenlijk wel zo zat dat ik al 2 weken in mn kop heb om op Rubis te stappen en niemand die me even helpt

Maar.. toen gebeurde het.... hij wilde niet vooruit haha. Hij vond me donders interessant (dan is zo'n heel buigzaam paard toch lastig

Bart kwam ondertussen weer aanrijden en die vond het wel mooi dat ik er eindelijk op zat haha
Morgen stap ik er denk ik weer even op, worden er dan wel foto's gemaakt van Rubis en mij als super snelle combi