Love me True back on track! Update p2... weer pech!
Love me True back on track! Update p2... weer pech!
Zoals veel mensen zich hier misschien nog herinneren heeft onze draver Love me True in juli 2007 thuis een ernstig ongeluk gehad in de paddock. Jullie medeleven was super in die periode! Het was erg onzeker of Love me ooit nog normaal zou kunnen lopen, laat staan in de drafsport uitgebracht zou kunnen worden. Na een herstel en revalidatieperiode van 3 maanden is Love me in november vorig jaar weer voorzichtig voor de kar gegaan voor wat stapwerk. Dat is uitgebouw met draven en eind december heeft hij zijn eerste werkjes weer gehad op de trainingsbaan. De wond zit sinds november helemaal dicht en het litteken is een grote halve maan op zijn borst. Valt alles mee dus. De afgelopen maand heeft Love me in training gestaan bij onze trainer en ik kan jullie het goede nieuws meedelen!
Onze trainer heeft Love me True gisteravond gekwalificeerd in Gelsenkirchen in een nette tijd met voldoende resultaat dus onze kerel is weer back on track! Waar we maanden alleen op konden hopen is gebeurd, Love me kan weer koersen en zal maandag over een week zijn eerste koers weer gaan lopen in Dinslaken!
Onze trainer heeft Love me True gisteravond gekwalificeerd in Gelsenkirchen in een nette tijd met voldoende resultaat dus onze kerel is weer back on track! Waar we maanden alleen op konden hopen is gebeurd, Love me kan weer koersen en zal maandag over een week zijn eerste koers weer gaan lopen in Dinslaken!
Laatst gewijzigd door Krista op ma 03 mar 2008, 23:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

wauw!!
goed zeg, kan me voorstellen dat jullie blij zijn.
wonderbaarlijk toch hoe goed sommige dingen nog herstellen .
onze draver heeft vorig jaar een hele grote wond aan haar achterbeen opgelopen.
daarvan had ik ook gedacht dat ze een groot litteken zou houden maar je ziet er nu bijna niks meer van.
succes met de koers volgende week,ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
goed zeg, kan me voorstellen dat jullie blij zijn.
wonderbaarlijk toch hoe goed sommige dingen nog herstellen .
onze draver heeft vorig jaar een hele grote wond aan haar achterbeen opgelopen.
daarvan had ik ook gedacht dat ze een groot litteken zou houden maar je ziet er nu bijna niks meer van.
succes met de koers volgende week,ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Brittlover
@Charret je bedoelt Vivaldi Teb
Met Vivaldi gaat het helemaal top. Die wordt klaargemaakt voor een grote koers in het paasweekeinde in Hamburg. In maart loopt hij nog 1 gewone koers in Gelsenkirchen. Dan in het paasweekeinde op goede vrijdag in Hamburg de vorlauf (zeg maar voorronde) en op 2de paasdag de finale. Wordt spannend dus!

Met Vivaldi gaat het helemaal top. Die wordt klaargemaakt voor een grote koers in het paasweekeinde in Hamburg. In maart loopt hij nog 1 gewone koers in Gelsenkirchen. Dan in het paasweekeinde op goede vrijdag in Hamburg de vorlauf (zeg maar voorronde) en op 2de paasdag de finale. Wordt spannend dus!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

- Anne&Wendie
- Contacteer:
-
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
SUPER! Dan heb je volgens mij ook een draver van onze stal eruit gelopen gisteravond. Volgens mij zijn ze gister ook in Gelsenkirchen geweest. Stonden nog auto's toen ik naar huis ging gisteravond. Weet niet met wie ze geweest zijn, Limone, Hannie D, Antonia of die andere.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl