Ohww stuiter stuiter!!!!
Ik ben al iets van een half jaar opzoek naar een leuke tweewieler/sulky en nu staat er een hele mooie zwarte in de garage Tweedehands wou het maar niet lukken (bart was me net voor met die tweewieler!! ) Dus ik had besloten om door te sparen en een nieuwe te kopen. Echte voor d/e ponys zijn zo 900 euro, dat vond ik toch wel erg veel. Nu heb ik zeg maar een shetlandersulky, maar dan ook voor grotere maat pony. De vernieuwde sulky oxer! hij is zo gaaf Hij is ook groter als verwacht, maar dat vind ik helemaal niet erg, want dan kan ik tenminste waarschijnlijk fatsoenlijk over vera heen kijken ipv erlangs. Ik ga binnenkort een slot kopen en dan ga ik met vera naar huis rijden, tuigen we haar daar op en dan zo met sulky en al naar stal. Ik zal zeker fotos plaatsen. Ohww ik ben zo blij. Dit is mijn eerste echte grote uitgaven waar ik 100% zelf voor gewerkt heb. Een heerlijk gevoel
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
fijn man, ik kan me voorstellen dat je rueze trots bent!!
ben benieuwd naar de foto's.
veel plezier ermee.
heb je al meer met vera aangespannen gereden?
Ik hoop dattie past dan, ze zijn er niet voor niks in verschillende maten. Shetsulky's zijn niet echt geschikt voor fjorden maarja wie weet.
Gefeliciteerd ermee en FOTO!!!!!!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014
Deze sulky is t/m stokmaat 1,60m hij is net iets kleiner als de sulky die ik bijn hartkamp gebruikte, en de bomen kunje verstellen dus dat gaat vast wel passen zo groot is vera niet. Ik heb zeker al vaker gemend. Vorig jaar juni koetsiersbewijs met vera gehaald en paardenvierdaagses meegedaan. 2 jaar geleden bestgaand aangespannen meegedaan en kegeltjes rijden, dus dat zit wel goed! foto komt denk ik zaterdag of zondag!
Alinde mijn ster!!
ik had deze ook genomen als het niet gelukt was met een tweewieler met grote wielen. Maar er stonden er steeds zat op marktplaats hoor voor 375 euro of zo dus dat valt toch nog wel mee. Ik ben namelijk ook maanden op marktplaats wezen zoeken voor ik vond wat ik zocht en toen kwam ik die sulky s steeds tegen. Alleen ik wilde graag grote wielen ipv kleine met luchtbanden.
Maar die oxer is echt een leukerd voor niet te duur. Ik had die ook genomen als ik geen grote wielen had gewild. Veel plezier ermee
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Zo poepie chique hoor!!
Geeft wel een fijn gevoel als je iets duurs koopt wat je zelf betaald hebt en zelf voor hebt gespaard!! Het is je ook onwijs gegund!!
Heel veel plezier ermee enne, binnenkort foto's!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Goed gevoel zelf helemaal voor gespaard en trots staat de sulky op werk te wachten in de garage! heel veel plezier ermee.
op deze manier krijg ik ook kriebels om voor Erna naar een lichtgewicht ulky te kijken.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Ik ben nog steeds zo blij!! Er zit alleen door het vervoer een paar krasjes op, maar dat gebeurd gewoon, vind ik niet erg, maar wat wel jammer is dat aan de bovenkant van de rugleuning het sky al op 1 klein plekje een gaatje zit, want dat zit best strak gespannen en daar zit zo een gaatje in, maar nu al ik heb er nog niet eens mee gereden! Ik heb al even gemaild misschien valt er wat te regelen.
Annabel/esther: Gaan jullie een keer mee op de sulky havelte in?? Kunnen jullie mooi fotos maken en lekker mee mennen is leuk joh!
En nee ik vergeet mijn b mennen niet!! hihi daar ben ik nog steeds trots op hoe ze dat deed hoor ook al vond van bob haar zo kort lopen enzo ik ben nog steeds trots op hoe braaf ze was zelfs voor de trekwagen~!!!
Alinde mijn ster!!
ehmm ik men gewoon daar bij de hunnebedden en zo ben ook weleens bij de genieputgeweest en daar rond in het bos. Het oefenterrein rijd ik ook vaak! je kan wel een keertje mee als je dat leuk vind! ik vind het alleen maar gezellig!
Alinde mijn ster!!
Wat ontzettend gaaf!
Heb ook altijd een zwak gehad voor sulky's
Kan me voorstellen dat het een heel goed gevoel geeft als je het zelf bij elkaar gewerkt hebt, dit is nu helemaal van jou!
Wat een gaaf karretje! Als ik ooit eens heel veel geld heb en ik wil een nieuw karretje word het ook zoiets. Daar kan ik toch makkelijker op in en uit stappen.
Ik vind die bomen ook mooi zo... Maar hoe zit dat vast dan met een moer?
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016 Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes †BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...! †Bartje E.mastiff RIP †Arnold E.bulldog RIP Mr BlueE.mastiff JackyE.bulldog