Zo gezegd zo gedaan. Ik lekker over een stukje bouwland, even aandraven en dan een lekker galopje, en warempel meneer deed het prima. (hij heeft moeite met aan galopperen en dat oefen ik dan in de bak, zodat we tijdens de les niet zo zitten te stuntelen)
Op de zit weer terug naar draf en stap, ging allemaal perfect, hij was echt super braaf. Toen een stukje langs de weg door de berm, en vlak voor een kruispunt zag ik in de verte een cement wagen aankomen. Ik dacht, ach, ik sla hier af op het bouwland achter het bosje langs, laat die wagen maar komen.
En Daan dacht, JOECHEI en vliegt me toch in een rengalop over dat bouwland heen, de klonten aarde vlogen me om de oren, echt snoei en snoeihard,

Ik dacht poeh, dat ging effe anders dan ik gedacht had en wilde mijn weg vervolgen, op een normale manier. Zie ik een grote bagger de bult op komen recht op ons af, en Daan dacht opnieuw JOECHEI, en daar gingen we weer in volle rengalop over het bouwland, die duivel

Heb vreselijke dingen tegen hem gezegd, dat als ie het nog een keer presteerd ervandoor te gaan ik hem terplekke op zou vreten.

Hij hoeft me nu niet meer aan te komen dat ie moeite heeft met galopperen dat zullen we donderdagavond in de les nog wel es zien, de rotzak.

En ik wil nog wel met hem naar het strand.......