Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » ma 11 feb 2008, 20:55
Gistermiddag om 1 uur werd ik opgehaald door een vriendin met de trailer. We zouden ff lekker naar het strand gaan. Wodan heeft namelijk op een of andere manier een rustgevende werking op haar paard, dus met ons erbij durfde ze het strand wel op.
Iets voor half twee stonden we in de file bij Schoorl. Er bleek een halve marathon wedstrijd geweest te zijn dus het hele dorp en de omgeving ervan stond vast. Er stonden verkeersregelaars die het verkeer moesten regelen, maar als je van onze kant twee auto's per 10 minuten door laat gaan schiet het niet echt op. Na een uur gedaan te hebben over een stukje van nog geen kilometer

konden we eindelijk doorrijden.
Om kwart voor drie waren we eindelijk aangekomen bij het strand. Hup zadelen en rijden maar. Eerst flink door het water gestapt en Wodan zijn benen waren eindelijk sinds lange tijd weer wit. Daarna lekker lang gegaloppeerd. Om vervolgens lekker met een lange teugel stappend over het strand te gaan met de zon lekker brandend op je rug.
De rit over het strand was zeker de moeite waard om een uur in de file te staan.
Wodan en ik M1+10
-
Anouska
Bericht
door Anouska » ma 11 feb 2008, 21:34
Ook al zo lekker op het strand geweest!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Esther
Bericht
door Esther » di 12 feb 2008, 09:47
Water heeft blijbaar nogal aantrekkingkracht met dit weer, hihi..
Maar als het de file maar waard was is het toch oke!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
yvette
Bericht
door yvette » di 12 feb 2008, 10:33
Klinkt super! Beetje jammer van de file, maar volgens mij waren jullie dat op het strand zo vergeten...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Evy
-
Contacteer:
Bericht
door Evy » di 12 feb 2008, 12:01
Oh haha, ja die file...daar stonden wij ook in.
We dachten 'even' m'n spullen op te halen, maar we deden er 2 uur over om naar huis te komen
Had je er op de terugweg geen last meer van?
Wel lekker joh, weer even op het strand. Had Wodan vast wel gemist (en jij ook!)
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com!
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
-
Anna
Bericht
door Anna » di 12 feb 2008, 16:46
Maar het was wel lekker toch op het strand

Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren

-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » di 12 feb 2008, 18:16
Evy schreef:Oh haha, ja die file...daar stonden wij ook in.
We dachten 'even' m'n spullen op te halen, maar we deden er 2 uur over om naar huis te komen
Had je er op de terugweg geen last meer van?
Wel lekker joh, weer even op het strand. Had Wodan vast wel gemist (en jij ook!)
Ja dat hebben we zeker gemist. Ik merk nu toch wel dat we er af en toe tussen uit moeten, ff allebei gek doen in het bos of strand. Mogelijk ga ik a.s. zondag naar het bos om ff lekker te crossen.
Wodan en ik M1+10
-
Ivonne
Bericht
door Ivonne » do 14 feb 2008, 07:37
Ik dacht al toen ik het las: file bij Schoorl??? Maar nu zie ik waarom. Ben wel vaak ik Schoorl geweest en kon me er geen file voorstellen
Héérlijk zo langs het strand rijden, en dan ook nog mooi weer!
Mag je in de zomer ook in Schoorl aan het strand met je paard? Ben eens met Jackie op vakantie in Petten geweest, bij "manege" Corfwater zoals ze het noemen (ken je het?) Mag de naam manege niet hebben. Maar wel heerlijk langs het srand gereden (windkracht 10 de 1e dag....pfff.....). Maar daar mochten we alleen vóór 9 uur 's ochtends en ná 19.00 's avonds. Zal overal denk ik wel zo zijn in het hoogseizoen?
Calllantsoog is qua honden erg vriendelijk, mogen zelfs in hoogseizoen de hele dag mee het strand op, weet niet of dat ook voor paarden geldt?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Naisven
- Moderator
Bericht
door Naisven » do 14 feb 2008, 09:30
Klinkt zalig hoor! Mijn vriendin woont daar vlakbij en heeft ook een Fjord, nou dat is genieten hoor!
-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » do 14 feb 2008, 20:08
Lovemischa schreef:Ik dacht al toen ik het las: file bij Schoorl??? Maar nu zie ik waarom. Ben wel vaak ik Schoorl geweest en kon me er geen file voorstellen
Héérlijk zo langs het strand rijden, en dan ook nog mooi weer!
Mag je in de zomer ook in Schoorl aan het strand met je paard? Ben eens met Jackie op vakantie in Petten geweest, bij "manege" Corfwater zoals ze het noemen (ken je het?) Mag de naam manege niet hebben. Maar wel heerlijk langs het srand gereden (windkracht 10 de 1e dag....pfff.....). Maar daar mochten we alleen vóór 9 uur 's ochtends en ná 19.00 's avonds. Zal overal denk ik wel zo zijn in het hoogseizoen?
Calllantsoog is qua honden erg vriendelijk, mogen zelfs in hoogseizoen de hele dag mee het strand op, weet niet of dat ook voor paarden geldt?
Nee zomers mag je hier eigenlijk nergens het strand op met je paard. In callantsoog wel en ook in Castricum, maar Bergen, Egmond of Schoorl niet, behalve de manege die er 'ecomomisch belang bij heeft'.
@ Marieke, waar staat die fjord van je vriendin dan?
Wodan en ik M1+10