Ik ben rijk!!!
-
Ik ben rijk!!!
Ja, ik ben echt rijk. Heb een hele lieve man, die me lekker mijn ontspanning gunt, heb 2 lieve, gezonde dochters, 2 lieve paardjes en 1 dag met een zonnetje vandaag.
Dus wat doe je dan? Juist, je gaat met 1 van je lieve paarden een buitenrit maken in het zonnetje. Rustig aan, want paardje en amazone hebben niet zoveel conditie meer, na mama te zijn geworden. Maar ja, dan kom je op zo'n breed harder zandpad en dan kunnen we het beiden niet laten..... dus effe lekker hard gegaloppeerd!! Heerlijk vinden we dat beiden.
Op het einde moest ik terug omdat ik een haakse bocht moest maken en ook omdat er 2 wandelaars liepen. Ze zagen dat ik genoot en zeiden dat ook. Toen gaf ik ook aan dat ik toch wel erg rijk was met al het bovenstaande!!!
He, ik voel me helemaal happy!!!
Dus wat doe je dan? Juist, je gaat met 1 van je lieve paarden een buitenrit maken in het zonnetje. Rustig aan, want paardje en amazone hebben niet zoveel conditie meer, na mama te zijn geworden. Maar ja, dan kom je op zo'n breed harder zandpad en dan kunnen we het beiden niet laten..... dus effe lekker hard gegaloppeerd!! Heerlijk vinden we dat beiden.
Op het einde moest ik terug omdat ik een haakse bocht moest maken en ook omdat er 2 wandelaars liepen. Ze zagen dat ik genoot en zeiden dat ook. Toen gaf ik ook aan dat ik toch wel erg rijk was met al het bovenstaande!!!
He, ik voel me helemaal happy!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Cindy+Uniek
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Heerlijk van die momenten dat je echt gelukkig bent met alles wat je hebt.
Dan mag je je zeker heel rijk voelen.
Dan mag je je zeker heel rijk voelen.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Hmm, ik voel helemaal met je mee. Vanmiddag zelf een heerlijk buitenritje gedaan in de zon. Zo lekker dan he? Kan me ook voorstellen dat jij je happy voelt hoor
. Even helemaal genieten.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik rook m toch echt, vanmiddag, toen ik langs het akker liep. Zonnetje erbij, vogeltjes die vrolijk floten en had bepaald niet winters-koud...ja ik zag het helemaal...(toen zei mn verstand alleen: Het gaat weer vriezen...Esther schreef:Maareh, Lente?? Gaat ver hoor Annabel..

Geluk is de vrucht van intens werk
ik had het er vanmiddag ook over,de vogels hadden het gewoon druk,die hadden ook al de lente in hun bolletje!Bella schreef:Ik rook m toch echt, vanmiddag, toen ik langs het akker liep. Zonnetje erbij, vogeltjes die vrolijk floten en had bepaald niet winters-koud...ja ik zag het helemaal...(toen zei mn verstand alleen: Het gaat weer vriezen...Esther schreef:Maareh, Lente?? Gaat ver hoor Annabel..)
maar, on topic:
zulke momenten moeten wij,mensen veel meer koesteren he,we hebben het zo slecht nog niet

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Oh heerlijk, kan me goed voorstellen dat je genoot!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl