Wandelen in Breda

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Daphne_65

Wandelen in Breda

Bericht door Daphne_65 » wo 26 dec 2007, 08:38

Ik heb gisteren heerlijk genoten!!

Gisterochten rond 10 uur zijn we naar stal gegaan, trailer aangekoppeld en Shadow ingeladen. Ik ben zo blij met mijn pony, zonder te aarzelen loopt ze de trailer in, super!

Het was vanaf Piershil een klein endje rijden ongeveer een uurtje. IN Breda aangekomen de trailer bij Jan Lips, een kennis van ons, neergezet en eerst even bakkie gedaan. Shadow stond lekker in de trailer te wachten.

Toen we haar uit gingen laden gedroeg ze zich een beetje als arabier, flink snuiven en dr hoofd in de lucht en dr staart op de rug.

Toen had ik even zoiets van dat kan leuk worden.... Maar het tegendeel was waar, ze was met wandelen echt superbraaf. We zijn ruim 2 uur in het bos geweest en ze heeft geen stap verkeerd gezet. Lekker door het bos gelopen, over de tankbaan gelopen en de heide onveilig gemaakt. Natuurlijk de nodige foto´s gemaakt, die zal ik strakkies even plaatsen.

Terug bij Jan aangekomen vertelde hij dat hij een grijze hengst in de leer had van een hengstenhouden uit Belgie, het bleek Brijol te zijn van Louis (van Den Bosdries) Ik heb hem nog eventjes mogen bewonderen.

Brijol is een superlief dier en Jan was ook zeer over hem te spreken. Hij is alleen niet zo groot (das jammer)Maar anders was het een potentiele kandidaat voor Shadow geweest.

Shadow heeft zich de hele dag super gedragen. Jan heeft ze ook nog bekeken en vond het een leuk paardje met een mooie bovenlijn. En hij denk dat ze nog wel een groeispurtje krijgt. We wachten het af...

Al met al een hele geslaagde dag!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Else

Bericht door Else » wo 26 dec 2007, 08:55

Klinkt als een hele mooie 1e kerstdag! Fijn dat ze zo goed luistert, maar toch wel mooi dat ze ook wel spirit toont, als een arabiertje :D
En zou idd mooi zijn als ze nog een groeispurt krijgt!
nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » wo 26 dec 2007, 09:33

Wat fijn dat ze zo braaf was in het bos,moet vast een heerlijke wandeling zijn geweest.
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
fjordido

Bericht door fjordido » wo 26 dec 2007, 10:42

mastbos?
hahaha daar ben ik gisteren ook geweest! ben je helaas niet tegengekomen.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 dec 2007, 10:57

fijn dat ze het zo goed deed en laten we hopen dat Jan gelijk heeft en dat ze nog een lekker groeispurtje maakt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Charret

Bericht door Charret » wo 26 dec 2007, 11:39

Oh dat klinkt inderdaad heerlijk.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Mir

Bericht door Mir » wo 26 dec 2007, 14:20

Hee heb Nena destijds bij Jan Lips gekocht. Is hij weer met de fjorden begonnen op die plek? Hij is daar toch wat jaartjes weg geweest?
Super dat Shadow ondanks haar arabierneigingen lekker braaf was. Ideale paard toch, wel showen maar braaf in de hand?
Mindy!

Bericht door Mindy! » wo 26 dec 2007, 17:29

Haha dan was je nog geen km van mijn huis vandaan! Ik heb shadow toen gezien met de knip en voorbreng dag toen vond ik haar al een leuk beestje ben benieuwd hoe groot ze gaat worden!
Mindy mijn super leerpony!
♥ Mindy: M1 + 4 ♥
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » do 27 dec 2007, 07:18

Dank je wel voor de leuke reacties!

Jan heeft idd weer zijn oude stekkie terug en had wat leuke fjordjes staan. Heb gelijk met hem besproken om Shadow van het voorjaar te laten betuigen.

@fjordido: Ik ben wel een fjord en een haf tegengekomen, maar dat waren de enige ruiters eigenlijk.

Ik hoop ook dat Jan gelijk krijgt, misschien als ze van het voorjaar aan het "werk"gaat?? We wachten het af...
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Plaats reactie