Ik ging vanmiddag een ritje zonder zadel met Woudina maken. Zoals ik de laatste tijd altijd doe. Was niks aan de hand, Woudina superbraaf. Nog lekker gegaloppeerd waarbij Woudina eindelijk een beetje tempo had en zelfs nog een bokje gaf

En toen ging het mis. We waren net lekker rustig aan het stappen, toen mevrouw het ineens op d'r heupen kreeg. Ze zag verderop iets in de struiken, vond het doodeng, maakte een hele scherpe linksomkeert waardoor ik er rechts afviel. Daarbij zette ze ineens een enorme vaart in, maar ik wilde haar niet loslaten. Dus ik dapper de teugels vasthouden, sleurt ze me nog een eindje mee over het schelpenpad, maar na een flinke ruk aan de teugels (vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen) stond ze dan toch stil. Ik dacht eerst: *&$^#^, toen zag ik dat de teugels geknapt waren. Nog een keer een of ander scheldwoord

Eerst een stukje ernaast gelopen, maar dat schoot niet op, dus er maar weer opgestapt. Woudina mega druk ineens, die had het echt op haar heupen. Echt fijn voelde het niet, maar toch doorgezet. Toen we bij het land waren, snel afgestapt want Yli vloog als een idioot door het land. Snel spullen opgeruimd en toen Anne opgezocht voordat hij weg zou gaan. Er zat inmiddels redelijk wat bloed op mijn broek, maar ik voelde nog steeds niks. Broek maar wat verder open geknipt zodat ik er beter bij kon. Stuk was ie toch. Even snel schoon gemaakt en pleister erop. Toen naar huis gebeld, bleek dat mijn vader me niet kon komen halen want onze auto mag niet rijden...zul je net zien natuurlijk. Maar gelukkig wilde Anne me wel thuisbrengen

Ik heb het nu ontsmet met betadine, echt lekker ziet het er niet uit, maar de pijn valt te doen. Zolang ik niet beweeg dan voel ik ook niks. Er zit wel een enorme bult op. Oja over bulten gesproken, ik heb ineens overal bulten. Op mijn wang, arm, borst, buik en been. Net dazenbulten maar ze jeuken niet. Waarschijnlijk een allergische reactie ergens op.
Het gaat weer lekker hier, pfff