Goed nieuws!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Hedwig

Goed nieuws!

Bericht door Hedwig » ma 10 dec 2007, 18:22

Ja ja ik heb goed nieuws! Zoals jullie nog weten is Yinka voor 1 week verkocht. Ze is terug gekomen omdat op de foto's is gebleken dat 1 schieffel actief is geworden.

Wij vonden het niet erg dat Yinka terug kwam aangezien mijn ouders ermee gaan mennen. Ik ga dit voorjaar opzoek naar een nieuwe fjord.
Maar vandaag is de DA gekomen om foto's te maken, want wij wilde van onze eigen DA weten of de schieffel daadwerkelijk actief is geworden. Ik had mijn twijfeles erbij. Yinka liep goed en haar benen waren absoluut niet warm.
Nou volgens de DA waren ze niet actief, ze vonden ze er juist beter uit zien dan eerst :D . Het is echt een opluchting.

Tja wat er bij die anderen mensen echt is gebeurt weet ik niet. Kan zoveel dingen bedenken. Ben in ieder geval blij dat ze daar weg is.
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Brittlover

Bericht door Brittlover » ma 10 dec 2007, 18:55

hey wat goed!! zou er ook niet teveel over nadenken wat er gebeurt is. ze is weer lekker bij jullie.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Charret

Bericht door Charret » ma 10 dec 2007, 20:00

Toch een raar verhaal dan he? Ga je haar dan nu alsnog verkopen?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hedwig

Bericht door Hedwig » ma 10 dec 2007, 20:03

Ja raar is het inderdaad.
Nee, Yinka blijft. Mijn ouders hebben besloten haar over te kopen van mij en dan haar voor de kar te laten beleren. Eerst wilde ze onze twenter dit voorjaar laten beleren,maar ze hebben meer vertrouwen in Yinka. Dus de twenter gaat misschien weg.
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 11 dec 2007, 10:40

fijn dat het allemaal mee blijkt te vallen en super dat je ouders nou met Yinka aan de slag gaan, hoef je geen afscheid meer van haar te nemen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie