Nou was ik gisteren de wei eens doorgelopen en heb ontdekt dat er een stukje is waar ze wel uit de wind konden staan. Juist op het stuk wat ik eigenlijk wilde goed houden voor het voorjaar, dus ik heb besloten dat ook dat stuk er nu bij gedaan zou worden en dan zien we in het voorjaar wel hoe we het verder gaan doen. Misschien dat ik dit weekend een ander stuk afzet, zodat dat bij kan komen.
Vanmorgen stond om half 9 al de hoefsmid voor de deur, ijzertjes bij Vera eraf en allebei bekapt. Toen heb ik ze nog even wat hooi gegeven en ben hier in huis wat gaan rommelen. Om 11 uur heb ik ze gepoetst en Vera gezadeld en zijn we aan onze terugweg begonnen. Vera was super fris en hyper, maar na een paar keer even goed ingegrepen te hebben was ze daarna super braaf

Totdat we de heuvel van de wei opreden, we staan voor het hek, ze kijkt en wil zich zo weer omdraaien. Oeps, ik geloof niet dat ze veel zin had om de blubber weer in te gaan.
Nouja afgezadeld en ik met me laarzen de bagger in, ja dacht Vera je doet je best maar, ik blijf staan waar ik sta

Ik heb haar meegenomen naar dat andere stuk en toen was ze weer happy, want daar stonden allemaal lekkere grasjesssssssssss.