vandaag.....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Cindy+Uniek

vandaag.....

Bericht door Cindy+Uniek » di 27 nov 2007, 13:45

weer heerlijk op Uniek gereden :L
ben de laatste tijd natuurlijk erg druk met tricolor en mijn verzorgster doet uniek 4 dagen dus meestal pakte ik uniek dan even lekker voor een buitenrit...

nu had ik het omgedraaid heb gister een uurtje in me uppie buitengereden op tricolor en vandaag heerlijk even gedressuurd met uniek.....

wat een verschil.... tricolor is het eerste kwartier/20 minuten alstijd erg snel/gehaast soms een bommetje en doe ik niks anders als een kwartier galloperen en voltes verkleinen en dan is ze rustig :D nu stapte ik op uniek en dan moet ik het gas weer even vinden véél overgangen en tempowisselingen rijden en dan loopt ze weer als vanouds erg fijn....

rijd alleen nog maar basis met haar, oefeningen zijn gewoon nog te zwaar en zit linksom nog erg vast maar ze loopt zo makkelijk..... hoef nergens op te letten, vraag af en toe wat en dan is ze er al :D okee tempo kan beter, maar werken we aan merk ook duidelijk als ik teveel vraag dat ze er gewoon geen plezier in heeft dus doe ik lekker niet.....

ben erg blij dat ze al wel weer helemaal goed loopt van achter! dit is maanden k*t geweest, maar net stapte een vriendin van me er (die heeft er 2 in het Z heeft lopen) even op kon ik even kijken hoe ze liep en zag er goed uit (gekke is ook dat ik het nooit gevoeld heb dat ze iets onregelmatig liep... het was ook niet echt kreupel, want verbeterde naarmate ze meer liep of beter over haar rug liep, maar dat kan mijn verzorgstertje nog niet echt) maar ze liep super! draagt haar staartje ook weer mooi :~

dus ikke helemaal blij ze zit nog wel iets vast in de rug (die knobbel die je toen ook zo duidelijk op de foto zag) maar daar komt de fysio nog een keer voor!!!

heerlijk dan toch weer even op mijn oude vertrouwde bles die gewoon loopt :D

Code: Selecteer alles

Dreeke: aantal smilies verwijderd, er zijn 5 smilies per bericht toegestaan!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
klavertje4

Bericht door klavertje4 » di 27 nov 2007, 14:55

super joh blijf er maar goed van genieten!!
een weekendje weg??
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
sparky10

Bericht door sparky10 » di 27 nov 2007, 16:45

lekker van blijven genieten haha
lekker als je zo af kan wisselen he :D
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 27 nov 2007, 18:36

heerlijk dat je weer even van je meisje hebt kunnen genieten en voor Tricolor ook weleens leuk om lekker naar buiten te gaan :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » di 27 nov 2007, 19:46

ja was echt genieten :D

enne met tricolor rijd ik ook iedere week wle buiten hoor ;) ook heel vaak nar het rijden even uitgalloperen buiten :D heerlijk :D maar vandaag even heerlijk in de bak met uniek :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 28 nov 2007, 09:19

fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten, zo hoort het ook toch?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Patricia (Belle)

Bericht door Patricia (Belle) » do 29 nov 2007, 07:29

Wel lekker dat je kan afwisselen.. Moet je ook niet ff wennen dat je op n ander paard zit? Dat heb ik wel ff
L2 + 6!!!! :D
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 29 nov 2007, 14:53

Patricia (Belle) schreef:Wel lekker dat je kan afwisselen.. Moet je ook niet ff wennen dat je op n ander paard zit? Dat heb ik wel ff
jaa zeker wel!! vooral het doorzitten op uniek gaat nu weer moeilijk dan op tricolor :D terwijl dat natuurlijk een paar maanden terug anders was :D
Vera

Bericht door Vera » do 29 nov 2007, 18:37

lekker toch dat het al weer zo goed gaat, de rest komt vanzelf wel weer!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie