ben de laatste tijd natuurlijk erg druk met tricolor en mijn verzorgster doet uniek 4 dagen dus meestal pakte ik uniek dan even lekker voor een buitenrit...
nu had ik het omgedraaid heb gister een uurtje in me uppie buitengereden op tricolor en vandaag heerlijk even gedressuurd met uniek.....
wat een verschil.... tricolor is het eerste kwartier/20 minuten alstijd erg snel/gehaast soms een bommetje en doe ik niks anders als een kwartier galloperen en voltes verkleinen en dan is ze rustig

rijd alleen nog maar basis met haar, oefeningen zijn gewoon nog te zwaar en zit linksom nog erg vast maar ze loopt zo makkelijk..... hoef nergens op te letten, vraag af en toe wat en dan is ze er al

ben erg blij dat ze al wel weer helemaal goed loopt van achter! dit is maanden k*t geweest, maar net stapte een vriendin van me er (die heeft er 2 in het Z heeft lopen) even op kon ik even kijken hoe ze liep en zag er goed uit (gekke is ook dat ik het nooit gevoeld heb dat ze iets onregelmatig liep... het was ook niet echt kreupel, want verbeterde naarmate ze meer liep of beter over haar rug liep, maar dat kan mijn verzorgstertje nog niet echt) maar ze liep super! draagt haar staartje ook weer mooi

dus ikke helemaal blij ze zit nog wel iets vast in de rug (die knobbel die je toen ook zo duidelijk op de foto zag) maar daar komt de fysio nog een keer voor!!!
heerlijk dan toch weer even op mijn oude vertrouwde bles die gewoon loopt

Code: Selecteer alles
Dreeke: aantal smilies verwijderd, er zijn 5 smilies per bericht toegestaan!