SCHOKKEND --> DJ update 2 pag. 3
- Cindy+Uniek
SCHOKKEND --> DJ update 2 pag. 3
wat ik al enigszins vermoedde..........
ze wil hem weer kwijt......
waarschijnlijk koop ik hem terug en ga vandaag de hele buurt afstruinen voor een goedkoop plekje voor hem, bij een boer ofzo?!?!?
als jullie iets weten voor iets van 50,- per maand ofzo, laat het me dan alsjeblieft zo snel mogelijk weten......
ik ga me aankleden en de hele buurt rondrijden zometeen..... baal er echt van...... maar had het ergens al verwacht......
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!!!!
ze wil hem weer kwijt......
waarschijnlijk koop ik hem terug en ga vandaag de hele buurt afstruinen voor een goedkoop plekje voor hem, bij een boer ofzo?!?!?
als jullie iets weten voor iets van 50,- per maand ofzo, laat het me dan alsjeblieft zo snel mogelijk weten......
ik ga me aankleden en de hele buurt rondrijden zometeen..... baal er echt van...... maar had het ergens al verwacht......
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!!!!
Laatst gewijzigd door Cindy+Uniek op zo 25 nov 2007, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Cindy+Uniek
Jee wat waardeloos zeg! Naja fijn dat ze het je laat weten iig dan kan je zelf een oplossing zoeken voordat hij bv al verkocht is aan een ander.
Succes met zoeken naar een plekje. Ik zou zo ook niks weten helaas...
Succes met zoeken naar een plekje. Ik zou zo ook niks weten helaas...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Jeetje lekker hammerysk is dat zeg!! Denk je een goed adres voor hem te hebben gevonden willen ze hem al weer kwijt. Weet je ook waarom??
Ik zou 1,2 3 ook niks weten, ik hoop dat je snel een oplossing vind.
Ik zou 1,2 3 ook niks weten, ik hoop dat je snel een oplossing vind.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- druppeltje
- Cindy+Uniek
omdat Dj in elkaar wordt getrapt door haar jaarlinghengstje en ook gebeten..... ze heeft het een tijdje aangekeken maar vind het niet leuk zo.....
(en denk stiekem ook een beetje omdat Dj dus iedere keer door de draden gaat waardoor zij anders weg zou moeten daar....)
70 euro vind ik eigenlijk al teveel....
maar houd het wel even in gedachte ingele!!!!
heb ook iemand gemaild met fjordenhengstje in limburg via MP zoekt ook maatje.... was maar 300 of 350 per jaar delen door 2 of 3!!! dat zou erg mooi zijn voor mij!!!
k*t he....... ben druk aan het zoeken
(en denk stiekem ook een beetje omdat Dj dus iedere keer door de draden gaat waardoor zij anders weg zou moeten daar....)
70 euro vind ik eigenlijk al teveel....
maar houd het wel even in gedachte ingele!!!!
heb ook iemand gemaild met fjordenhengstje in limburg via MP zoekt ook maatje.... was maar 300 of 350 per jaar delen door 2 of 3!!! dat zou erg mooi zijn voor mij!!!
k*t he....... ben druk aan het zoeken

- Cindy+Uniek
ja alleen is dat volgens mij achterlijk duurk4tink4 schreef:Je zou het bij het Parade Paardje in het Woerdense verlaat kunnen proberen. Daar gaat mijn (bijna) merrieveulen ook heen (djinty)

het moet voor mij wel haalbaar zijn om hem erbij te kunnen houden....
bij dreeke moet ie denk ik gecastreerd worden of niet andrea??
mss zou hij bij ons fjordenhengstje en belghengstje in kunnen, maar weet niet of de eigenaar wel zo blij is met een paard wat door de draden vliegt. En geloof dat ze binnenkort ook uit elkaar gingen. Voor hoelang zou het zijn dan?
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
gaat ie door alles heen? of alleen door stroomdraad? Als ie alleen door stroomdraad gaat, dan kan ik eens met Jos overleggen of ie bij die twee van ons erbij mag.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Cindy+Uniek
hier bij mij sprong hij af en toe tussen de draden door en dat meisje zei dat hij bij haar er dwarsdoorheen gaat :S maar hij heeft ook nog een paar weken toen in opfok gestaan en daar heb ik niks over hem gehoord! daar was hij de braafste 
ik ben bereid om draden etc te betalen natuurlijk als de maandelijkse lasten maar niet zo hoog zijn!

ik ben bereid om draden etc te betalen natuurlijk als de maandelijkse lasten maar niet zo hoog zijn!