Ik lees nog wel wekelijks lekker mee,maar kan gewoon de tijd niet vinden om op m'n gemak iets te plaatsen of te reageren.
Hier gaat alles erg goed,maar ook errug druk.....
Hilde is ontzettend goed genezen van d'r operatie.
D'r beentje ziet er super uit,de wond is mooi genezen en een litteken heeft ze al niet meer,die is mooi tussen de haren gaan zitten,hihihihi.
Ze staat lekker heel de dag in de wei en komt 's nachts lekker warm in d'r stalletje naar huis.
De friezen gaan ook lekker,onder de man,enkelspan en dubbelspan.
Al een paar ritten in de drukke stad,het bos en de polders achter de rug en tot heden *afkloppen* niets tegen gekomen waar ze echt bang of terughoudend voor zijn.
Maar 't zelfverzekerde baasje rijd ze dan ook overal doorheen en desnoods nog een x en nog eenx als het moet.
Tot ze braaf ergens langst gaan zonder te kijken.
waarbij de groom (lees vrouw-persoon met fjord) soms met ogen dicht schietgebedjes doet,hahahaha.
Vooral bij nieuwe dingen is Heid van het ''huppelen'' en het is lang geleden dat ik iets ''huppelends'' onder m'n kont of voor de koets heb gehad,maar Ronald houd niet van ''die onzin'' dus rijd ik maar mee of erachteraan,he?
Geen keus dus,hahahaha.
Met het huis is ook alles op schema en alleen de uitbouw staat nog op het verlanglijstje,maar das nog even sparen!
Verder komt er of een stal bij of een afdak,waar we een wasplaats willen maken en het hooi/stro inkan,omdat met de uitbouw de schuur plat gaat,waardoor we straks vrij uitzicht vanuit de keuken hebben op de stallen,bak en de wei.
Al lange tijd hebben we zin in een hond en de keus is gevallen op een mechelse herder.
Moederhond is al uitgezocht en papa gaat erbij gezocht worden,zodat we (hopelijk) van de zomer hier een pup rond hebben lopen.
Luuk heeft 2 konijnen gekregen (tom&jerry....) dus die is (voorlopig) ook weer voorzien....
Verder zijn we gestopt met de marathon-wedstrijden met het 4-span,aangezien het allemaal niet meer te combineren was!
Yorick onze haflinger is verkocht en heeft een fijn plekje in gevonden bij een gezin waar de kids met hem springen en dresuren en vaderlief aangespannen rijdt.
Door de druktes met werk,huishouden,bouwen/verbouwen,ons jonge grut en de bejaarde fjord,hebben we bepaalde keuze's moeten maken,helaas!
Yorick schoot er bij in en dat mooie,jonge ding verdiende dat ook niet en verveelde zich stierlijk.
Nou,jullie zijn weer even helemaal bij nu.

Ik las wel jullie verhalen,maar hoe het hier verging,was natuulijk lange tijd gissen,aangeizne ik niet met iedereen van Fw persoonlijk contact onderhoud!
Ik heb wat foto's op PP gezet van het hele leventje van ons momenteel.
Onder de koppen: *Ons stekkie op 't moment, Bejaardensoos, Het jonge spul en 't leven is goed in 't brabantse land kan je even zien wat er bij dit hele verhaal ''hoort.''
Zoooo,nu weer even snel verder met 't dagelijks leven!
2 Friezen longeren en als 't kan een rondje dorp met Hilde.
Boodschappen staan te wachten,dus ik ga verder!!
Oudoe.......