Schandalig geshopt vandaag

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Klijntje
Contacteer:

Schandalig geshopt vandaag

Bericht door Klijntje » do 08 nov 2007, 18:11

:D M'n mama en ik hadden hebben vandaag de ruitersportzaak onveilig gemaakt hihi. Nouja, ik vooral O:) want mams heeft het heel netjes en beleefd gehouden bij een paar kniekousen voor zichzelf, en een hooinet voor haar pony.
Ikzelf ben vanmiddag op stal terecht gekomen met...
een fleecedeken (HH, creme met donkerblauw, met singels en bilkoorden)
een gevoerde regendeken (HH Thor Navy, 200gr)
een zadeldekje (donkerbruine Eurostar met leuke stiksels en een sjiek biesje)
een fles Leovet Kamille glans/antiklitspray
en een los kopstuk
8-)

Dit alles vanwege m'n verjaardag vorige week, om mezelf en paardlief een keer te verwennen. Ik had speciaal wat gespaard en ik ben zowaar een duppie onder m'n budget (150 euro) gebleven! Goed he :+

Toen ik Zico uit de wei ging halen heb ik hem verteld dat ik onder andere een badjas en een winterjas voor hem heb gekocht :P
En daarna natuurlijk meteen lekker paspopje spelen op de poetsplaats!
Alles paste precies en oh wat was ie toch knap met al z'n nieuwe spulletjes.

Laatst heb ik ook al via internet (o.a. van Lisa van hier) keistoere zo goed als nieuwe 3-in-1 beenbeschermers gekocht, en mooie babyblauwe transportbeschermers. Dus m'n Fjordenbaal z'n garderobe is weer helemaal aangevuld.

Eigenlijk wilde ik een wollen zweetdeken ipv fleece, maar die zijn echt ontzettend duur zeg :o Dat wist ik helemaal niet! Maar ja, fleece is voor een trailerreisje en even stappen na het werk oid ook wel prima. Dus ik ben erg tevreden met m'n aankopen :D
Afbeelding
nientje_pjotr
Contacteer:

Re: Schandalig geshopt vandaag

Bericht door nientje_pjotr » do 08 nov 2007, 18:32

Klijntje schreef:Eigenlijk wilde ik een wollen zweetdeken ipv fleece, maar die zijn echt ontzettend duur zeg :o Dat wist ik helemaal niet! Maar ja, fleece is voor een trailerreisje en even stappen na het werk oid ook wel prima. Dus ik ben erg tevreden met m'n aankopen :D
is je paardje weer lekker onder de panne met al die dekens :D

ff een tip :)* ipv een wollen deken kun je ook bij kringloop een wollen deken halen zijn maar 2 euro(hier wel in ieder geval)
Zelf een beetje bewerken en klaar!
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
Lisa

Bericht door Lisa » vr 09 nov 2007, 09:00

Heyy wat leuk allemaal nieuwe spullen (begint bij mij ook wat te kriebelen, maar nee dat kan niet, want moet sparen voor een sulky), Ik moet nog wel keertje fotos zien hoor van zico met zijn beenbeschermers!! lekker verwend dus weer (zico dan he!)
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Klijntje
Contacteer:

Bericht door Klijntje » vr 09 nov 2007, 10:22

Jaa I know, ik zal er aan denken hoor, vandaag neem ik m'n toestel mee :-) Als het weer een beetje meezit vanmiddag... ;-)
Afbeelding
Plaats reactie