De sterren dansen op het ijs..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

De sterren dansen op het ijs..

Bericht door Esther » za 03 nov 2007, 17:28

En Tea danste door de bak gisteravond!!!
Ik had haar de laatste tijd bijna niet gereden, vorige week zaterdag de bosrit was weer voor het eerst in drie of vier weken en dat was niet echt een succes om het zwak uit te drukken.. 8)7

Dus zondag gezadeld voor een poosje stappen met lange teugel, dinsdag een drafje erbij gepakt en donderdag heeft ze meer werk gedaan aan de longe..

Er heeft wel een verandering plaatsgevonden in Tea heb ik het gevoel, was eerst bang dat ze ziek was..
Ze is zo kalm, heerlijk.. Ze plakte toen ze zondag voor het eerst weer thuis was helemaal aan Jeskim, en daar kan ze het nu al wat beter mee vinden..
Ze staat echt heerlijk relax in het weiland en in de box en is gewoon lief..

Vrijdag heb ik haar geknipt en dat kon zelfs zonder haar vast te zetten, ze bleef gewoon staan en borstelen vond ze heerlijk..

Toen ik weg moest voor les heb ik haar gezadeld, ben opgestapt, opgetuigd als een kerstboom en ben zo naar de bak gereden. Had geen zweepje mee, kwam ik na een poosje achter, maar heb hem ook niet nodig gehad. Eerst staakte ze altijd onderweg, maar nu was ze één keer een beetje bang, maar stapte daarna dapper door!!

De les ging dus super!! Wel een beetje te overhaast dus moest haar bij tijden best inhouden, maar toen zakte het koppie en ging ze in een mooi tempo door de baan!! Ze liep heerlijk nageeflijk en deed erg haar best.
Ik zweefde door de baan, en kreeg ook echt complimenten van mijn instructrice.. Ik kon haar zo starten in een wedstrijd..

Ook mocht ik niet meer vaker dan eens in de twee maanden komen lessen, dan kreeg ik vast kapsones, hihi..

Tea was wel behoorlijk nat, dus maar lang uitgestapt, om daarna in een moordend tempo naar huis te stappen, zucht.. Deken er maar op en lekker in de box.. Met natuurlijk een lekkere portie muesli erbij..
Ik was helemaal in de wolken.. :L
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » za 03 nov 2007, 17:58

He lekker is dat dan zeg!!! Heerlijk zo'n les, daar kun je dan ook een tijdje op 'teren'. En het blijkt dat als het dan niet zo goed lukt, kun je hieraan terug denken.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
sparky10

Bericht door sparky10 » za 03 nov 2007, 18:54

lekker is dat dan als het zo goed gaat geeft je vast een goed gevoel !
heerlijk vooral dus zo doorgaan hihi
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » zo 04 nov 2007, 10:16

KLinkt goed Esther! Volgende keer foto's hé ;)
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 04 nov 2007, 12:06

lekker joh dat je zo hebt kunnen genieten van je meisje, dat je nog maar vaker zo heerlijk mag zweven na een lesje met haar :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Esther

Bericht door Esther » zo 04 nov 2007, 18:07

Nu zal ik echt een voor foto's moeten zorgen, niemand gelooft mij nu nog.. Is alleen zo lastig met de aanleuning als je ook een camera in je handjes hebt..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie