buitenrit!
buitenrit!
vandaag voor het eerst een serieuze buiten rit gemaakt met karev. Samen met Jan met joy, een wpn-er, en willemien met laurier, een tinker,(stalgenootjes) lekker het veld in geweest. Het waaide best hard, en ik had verwacht dat ze daar wel een beetje jumpy van zou worden, maar dat was ze helemaal niet! de wpn-er en tinker liepen voor mijn als buffertje, maar heb ze niet een x nodig gehad, ze was superbraaf. Alle gangen gehad, en op de terugweg nog de snelste stand uitgeprobeerd, wow, dat was gaaf! in volle rengalop over een zandpad, Madam was niet op verliezen uit, en wou de wpn-er en tinker voorbij, en dat ging echt háááárd. Ze was helemaal niet schrikkerig, of niet te stoppen, ze was heel fijn! We zijn anderhalf uur onderweg geweest, en toen had ze de pijp ook wel uit, en ik ook.Dus kortom, ik ben wederom trots op mijn meissie!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Senna&Cajra
niet de eerste, maar wel de eerste echte. Ben wel eens alleen geweest, maar dan is ze heel erg kijkerig. Nu was ze gewoon lekker met 2 andere paardjes, dat was veel vertrouwder. Kon gewoon met lang teugeltje draven, heerlijk toch! Dat gaan we vaker doen!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Patricia (Belle)
-
Jij dus ook al een lekkere buitenrit dit weekend. Ik heb zaterdag ook al zo super gereden. De A-tjes gaan goed volgens mij. 

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
wat moet dat heerlijk genieten geweest zijn.
super dat hij zo braaf was buiten
enne....een beetje aktie mag toch wel buiten,die van mij valt na 10 minuten al in slaap.
super dat hij zo braaf was buiten
enne....een beetje aktie mag toch wel buiten,die van mij valt na 10 minuten al in slaap.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je