Hij was bedoeld voor haar Welsh-A'tje Archie, waar ze aangespannen mee rijdt. Maar die verzuipt erin met zijn poppesnoetje.
Ik was eigenlijk van plan om een eind het bos in te gaan, maar mams had dus deze neusriem gisteren thuis gestuurd gekregen en vroeg of ik misschien zin had om hem uit te proberen in de bak!
Nou dat wou ik wel, ik was hartstikke benieuwd natuurlijk

Dus het ding door het kopstuk van m'n hoofdstel geregen en omgedaan, het stond Zico kei mooi

Toevallig waren er vanmorgen aardig wat mensen op stal dus we hadden meteen een hoop publiek, een aantal waren er ook behoorlijk sceptisch over van te voren.
Maar wat bleek? Zico liep als in een droom zo goed! Heerlijk nageeflijk, lekker laag, en schuim op z'n mond ook nog. Z'n hele lijf was los, hij swingde door de bak met hele ruime passen, geweldig!

Het grootste en fijnste verschil vond ik, dat ik een constante lichte aanleuning had en Zico steeds in dezelfde ontspannen houding door bleef lopen.
Met bit in, moet ik hem soms bij elke pas corrigeren omdat hij dan weer met z'n hoofd omhoog komt, ik zit dan vaak te 'wrikken' en ben constant met z'n mond bezig, dit vind ik zelf altijd heel vervelend. Ik voel me daar vaak echt een beetje rottig over. De momenten van ontspanning zijn maar zo kort! En dan kan ik alweer helemaal opnieuw beginnen.
Maar nu was dit totaal niet aan de orde! Ik was/ben

En... omdat de neusriem voor Archie dus te groot is... mag ik hem nu hebben voor Zico!

Ohja, en wat het publiek betreft: ze waren allemaal positief. Nou ja het was dan ook echt duidelijk dat Zico het er super goed op deed. Een persoon gaat meteen zelf zo'n neusriem bestellen, en een ander wil de mijne wel eens proberen.
Het is trouwens niet mijn bedoeling om bitloos rijden nou helemaal te gaan promoten of iedereen 'om' te krijgen, maar ik ben heel enthousiast en dat wilde ik even met jullie delen