Ik heb net manegeles gehad op Yinka. Na wat los gestapt en gedraafd. Heb ik haar op gepakt. Ik draai bij B de volte op en toen.. struikelde ze. Eerst knalde ze op haar knieen en toen op haar borst. Ik viel naar de zijkant toe en yinka.. die viel vol op mijn been

Daarna wel verder gereden. Niet echt wat bijzonders gedaan. Het voetballen vond yinka wel leuk

Nu doet mijn onderbeen pijn en mijn dij.. auw.
Uitleg van hierboven...Ik moest huilen, niet zo zeer van de pijn ( deed wel pijn ) maar mee van de schrik en dat ik de afgelopen 2 dagen emotioneel niet erg sterk ben...
Ik heb namelijk besloten om Yinka te verkopen. Yinka is helemaal in haar element als ze buiten mag rijden, maar ik wil ook lekker dressuur rijden in de bak. Daar vind Yinka gewoon niks aan. Het botst gewoon te erg als we in de bak rijden. Ik vind het rijden gewoon niet meer leuk worden. Ik wil me niet compleet op de endurance storen, terwel Yinka juist dat weer leuk vindt.Daarom is het beter om een baasje te zoeken die lekker veel buiten rijdt, en eventueel met haar endurance wil rijden of wil gaan mennen, Want ik denk dat ze dat ook erg leuk vindt.
Daarom voel ik me dus zo ellendig