Dus de 2 weken voor de clinic even snel de teugeltjes weer wat strakker in handen genomen en even gekeken of de knopjes niet te vastgeroest zaten
En toen was het moment daar ... naja dat verslag hebben jullie gelezen.
Maaaaarrrrr het sprookje gaat verder... bij die ene clinic bleef het niet. De week erop stond de volgende les alweer gepland met dezelfde bewuste jury. Tjo bleek in een week tijd al zo enorm verbeterd dat we ineens serieus eens naar de toekomst zijn gaan kijken..... wat zou ik nog willen bereiken met haar....
Toen ik naar Divoos ging voor een pot MaxH werd mijn aandacht getrokken door de wand met zadels... kriebel kriebel.. dus met Louis de stoute schoenen aangetrokken en gaan kijken of er wat tussenzat van onze gading. Eerst bij de 2e handsjes, maar dat was allemaal prut op een thorowgood na maar die zat beetje vreemd.
Dus op naar de nieuwe..... na bijgekomen te zijn van de prijzen die op de prijskaartjes stonden (tip begin nooit aan de Anky en Stubben kant) bleven we hangen bij de Rosners.. mn oude eerste liefde.... dus ff kijken of er ook een hangt met mijn kontmaat.... joepie wel 1

Wij ff proefzitten en hij zat als een huis, een type luxer dan die ik vroeger had.....
Maarja de centen..... waar haal je die zo snel vandaan.
Thuisgekomen goed en lang nagedacht (wel 1 dag) en de volgende dag mn hele westerngebeuren op Internet gezet. En toen ging het ineens heeeeeeeelll snel, binnen een week was alles gereserveerd en inmiddels ook verkocht. Had ondertussen al een afspraak gemaakt met de divoza zadelpasservice just in case. Maarja als ik iets in mn kop heb. Dus toen de centen van mn westernzadel waren overgeboekt ben ik meteen naar divoos gesjeesd en heb op de gok het zadel meegenomen waar we zo lekker in gezeten hadden. Mocht hem toch ruilen of terugbrengen dus geen nood aan de man alssie niet past.
Maar om een lang verhaal nog langer te maken...... volgende ochtend opgehaald, had die avond les dus dat moest wel meteen met mn nieuwe aanwinst

Rijden was wel weer ff wennen maar ik zat meteen veel beter en stiller en Tjo had zelfs ineens weer een middendrafje.
Dus de kalender is er weer bijgepakt en wie weet zien jullie ons dit jaar nog tussen de hekjes en anders zowizo volgend jaar. Op naar de laatste puntjes voor de M1

En natuurlijk zijn er ook foto's
Hier issie dan, mn spiksplinternieuwe trots

Met lekkere dikke kussens achter

En natuurlijk de poownie met de nieuwe aanwinst (sorry heb ff geen daglichtfoto's)

Rijfoto's volgen ook nog wel een keer als ik fotomens in de buurt heb bij daglicht