Ons dagje vandaag

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
vosse
Contacteer:

Ons dagje vandaag

Bericht door vosse » di 16 okt 2007, 16:29

Want we hebben wat meegemaakt vandaag, ik weet niet wat we uitstraalde vandaag maar alles ging echt fout

Onze wekker ging om 5 uur. Tegen half 6 zijn we richting Zuidlaren gereden.
Daar tegen kwart over 6 aangekomen was het al aardig druk.

Veel fjorden, haflingers, friezen en natuurlijk shetlanders. Ook stonden er dit jaar veel belgen. Verder stond er niet echt veel leuks tussen.
Wel meer hengsten als vorig jaar geloof ik.
Tegen 11 uur weer richting huis gereden.

Eenmaal thuis zijn we even naar de veulens gegaan, wou de fjord even knippen.
Daar dachten ze anders over, we hadden ze eindelijk aan de andere kant van de balken, springen ze er vijf minuten later weer drie keer zo hard overheen _-:( De fjord kwam er goed overheen maar de belg dus niet. Helaas een aardig grote, gelukkig niet zon diepe, snee in zijn achterbeen |(

Gelukkig konden we die zo pakken in het land, maar de fjord liep alles op te stoken, echt soms vraag ik me af waarom ze die dieren niet opvoeden :( Maarja

Toen even naar de grote fjord en de bonte jaarling. Dat was ook geen overbodige luxe. Jaarling is ook weinig in handen geweest, dus soepel ging het niet. Fjord zag er helaas nog niet zo goed uit ivm exceem.
Bontje had de nodig klitten in de manen. Maar na een tijdje werd ze er zat van dat ze beetje boel vervelend ging doen en dus ook ontsnaptte met touw. Gelukkig ging dit allemaal goed O:)

Toen nog even naar de bonte en de 2 belgen. Bonte even ontwormt en zalf op dr wondje gedaan. Die konden ook niet normaal doen. Ze bleven maar rennen en doen, we hoefden maar een stap te verzetten en dan gingen ze weer. Maar uiteindelijk toch gelukt.

Ik weet niet wat we uitstraalde ofzo vandaag, maar werd er wel ff zat van. Zit vooral met die wond van de belg, de DA zou er nog even na kijken.
Straks nog les, hoop dat ik dat wel overleef :+
Anouska

Bericht door Anouska » di 16 okt 2007, 20:12

Wat een toestanden allemaal, hopelijk gaat morgen alles beter. Hoe ging de les?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » wo 17 okt 2007, 11:30

DA heeft gister nog naar het belgveulen gekeken. Hij kon er niks aan doen, het moet zo dicht groeien, kon nog wel een poosje gaan duren. Gelukkig zit de snee op een plek met het meeste vlees dus zit je niet gelijk op spieren en pezen.
De wond is ook niet zo diep, maar staat wel open, door het lopen wordt de wond ook steeds weer een beetje open getrokken.

Het rijden ging super, gelukkig nog iets wat goed ging die dag. Heb nog nooit zo fijn in het zadel gezeten als gister geloof ik, ze liep fijn aan de hand en het springen ging op 2 weigeringen na ook super. Zat een 3 dubbel in waarvan de laatste een oxer was, aardig hoor en aardig breedt, maar we hebben hem overleeft :D

Anders nadeel is wel weer dat ik gister met knallende hoofdpijn van me paard kwam en vandaag maar thuis ben gebleven, gelukkig valt het nu weer mee, maar vanacht wist ik even niet hoe ik het had |(
Plaats reactie