Onze wekker ging om 5 uur. Tegen half 6 zijn we richting Zuidlaren gereden.
Daar tegen kwart over 6 aangekomen was het al aardig druk.
Veel fjorden, haflingers, friezen en natuurlijk shetlanders. Ook stonden er dit jaar veel belgen. Verder stond er niet echt veel leuks tussen.
Wel meer hengsten als vorig jaar geloof ik.
Tegen 11 uur weer richting huis gereden.
Eenmaal thuis zijn we even naar de veulens gegaan, wou de fjord even knippen.
Daar dachten ze anders over, we hadden ze eindelijk aan de andere kant van de balken, springen ze er vijf minuten later weer drie keer zo hard overheen

Gelukkig konden we die zo pakken in het land, maar de fjord liep alles op te stoken, echt soms vraag ik me af waarom ze die dieren niet opvoeden

Toen even naar de grote fjord en de bonte jaarling. Dat was ook geen overbodige luxe. Jaarling is ook weinig in handen geweest, dus soepel ging het niet. Fjord zag er helaas nog niet zo goed uit ivm exceem.
Bontje had de nodig klitten in de manen. Maar na een tijdje werd ze er zat van dat ze beetje boel vervelend ging doen en dus ook ontsnaptte met touw. Gelukkig ging dit allemaal goed

Toen nog even naar de bonte en de 2 belgen. Bonte even ontwormt en zalf op dr wondje gedaan. Die konden ook niet normaal doen. Ze bleven maar rennen en doen, we hoefden maar een stap te verzetten en dan gingen ze weer. Maar uiteindelijk toch gelukt.
Ik weet niet wat we uitstraalde ofzo vandaag, maar werd er wel ff zat van. Zit vooral met die wond van de belg, de DA zou er nog even na kijken.
Straks nog les, hoop dat ik dat wel overleef