Gezellig dagje Wanneperveen

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Wodan
Moderator

Gezellig dagje Wanneperveen

Bericht door Wodan » zo 14 okt 2007, 15:06

Gisteren ben ik weer even bij Wodan geweest. Deze keer ging hij niet voor de wagen, maar heb ik hem weer eens ouderwets dressuurmatig gereden onder het zadel. De knopjes deden het nog. Hij liep erg lekker. Daarna ging Annebel ook nog even op hem rijden en ook dat ging lekker.
Na het rijden, Wodan samen met nog drie andere paarden ff los gelaten in de bak. Zelf hebben we in de tussen tijd gelunched en boxen gemest.
Nadat wij hiermee klaar waren Reinar en Anton gezadeld en hebben we hun van de nodige beweging voorzien in de bak. Ik ging op Reinar en wie kan zich o zo sterk maken van voren, maar heerlijk licht lopen. Na wat gemopper van Reinar in het begin, ging het later best lekker en liep hij bijna constant nagevelijk. Na ff ruim een half uren waren de mannen behoorlijk in het zweet gereden en zijn we gaan uitstappen.
Ik was nog niet klaar met Reinar of Annebel vroeg of ik zin had om er nog een te rijden. Wel ja we doen er nog wel eentje :D .
Ik ging op Ymea, ze was echt de dame aan het uithangen. Reactie op mijn been was niet al te vlot en ze was flink pissig dat ze aan het werk moest. Als ze eenmaal ging, ging ze wel. Na een paar keer geen reactie op been toch de zweep erbij gepakt en ik kreeg me toch een bok :o . Moest er wel om lachen, een paardje met pit. Na een kleine 20 minuten begon ze door te krijgen dat ze niet moest sollen en zowaar, ze begon heerlijk te lopen. Ik zei tegen Annebel dat ze op moest passen dat deze niet opeens mee gaat naar Alkmaar. Echt een heerlijk paard om te rijden en om te zien.
De tijd was omgevlogen, het was namelijk alweer 17 uur op mijn telefoon. Paarden eten gegeven, Wood een extra wortel en knuffel gegeven en weer opweg naar Alkmaar. Nu weer twee weken wachten voordat ik hem weer een bezoekje ga brengen.
Wodan en ik M1+10
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » zo 14 okt 2007, 15:56

dat klinkt als en geslaagd dagje. Ook foto's gemaakt?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » zo 14 okt 2007, 16:01

De paardjes dus mooi even weer in het zweet gewerkt,lees ik zo.
Je hebt vast een hele leuke dag gehad??
En ja idd,heb je ook foto's?? :D
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 14 okt 2007, 16:26

Echt even een dagje gehad, zoals ze hier vaker zijn :D Met veel paarden is er ook veel te rijden en vliegt inderdaad de tijd.
Rein liep netjes, maar Ymea stond ik echt helemaal van te kijken, die liep súper op het laatst en wat een ongelofelijk deftig paardje wordt het dan ook :j. Nee we hebben weer mooie dag 'training' ohz gehad zo!

En gewoon geen een foto gemaakt :x (had camera nog wel mee, maar waren beiden zo druk met de paarden, dat ik dr zo niet meer aan gedacht heb)
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 14 okt 2007, 16:46

jammer dat er geen foto's van zijn, maar het klinkt in ieder geval als een super gezellig dagje :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mir

Bericht door Mir » zo 14 okt 2007, 17:20

Shame on you, geen foto's! Maar zo te horen heb je het rijden weer even lekker ingehaald zo!
yvette

Bericht door yvette » zo 14 okt 2007, 18:38

Klinkt als een geslaagde dag. Het is ook altijd zo gezellig in Wanneperveen, de tijd lijkt daar altijd sneller te gaan.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Vera

Bericht door Vera » ma 15 okt 2007, 09:02

Heerlijk om dan weer eens lekker op je eigen paardje te kunnen zitten na zo'n tijd!
Nog een paar weken en dan mag ie weer lekker mee naar huis.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » ma 15 okt 2007, 17:19

Ik moet het nu alleen bekopen met spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen :o . Ik ben nu al 'spierloos'aan het raken.

Vanmiddag van Bon gebeld en de voorlopige datum dat de menproeven zijn in Wanneperveen is 19 november. 5 november weet van Bon de data zeker. Laat 19 november maar komen, dan heb ik Wodan 11 dagen eerder thuis dan waarop ik me heb ingesteld :D
Wodan en ik M1+10
Vera

Bericht door Vera » ma 15 okt 2007, 17:38

ik ben benieuwd wanneer het in Heemstede is.
Maar van mij hoeft Iza nog niet weg hoor :D
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 15 okt 2007, 19:15

:o en hebben wij minder oefentijd :=
Geluk is de vrucht van intens werk
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » di 16 okt 2007, 05:26

Dat komt wel goed, gewoon vaak genoeg even oefenen. Ik heb er alle vertrouwen in.
Wodan en ik M1+10
Plaats reactie