Ik heb een kruising paard-hond
Ik heb een kruising paard-hond
Gisteren had ik met shadow een beetje grondwerk in de bak gedaan en had ik haar hierna eventjes lekker op stal gezet met een beetje muesli.
Sta ik met een stalgenootje te praten gaat Shadow ineens door dr voorbenen. Dus ik schrik ervan en loop naar dr box toe. Wat doet ze nou, rekt ze zich uit als een hond. Haar voorbenen helemaal gestrekt over de grond, nek en hoofd ook helemaal gestrekt langs dr benen en de kont stond nog en die verplaatste ze helemaal naar achteren toe.
Dus ik zeg tegen mn stalgenootje, moet je kijken wat ze doet, die mafkees!! Zegt Bianca, heb je dat nog nooit gezien? Dat doet Shadow wel vaker hoor!
IK heb een vreemd paard......
Sta ik met een stalgenootje te praten gaat Shadow ineens door dr voorbenen. Dus ik schrik ervan en loop naar dr box toe. Wat doet ze nou, rekt ze zich uit als een hond. Haar voorbenen helemaal gestrekt over de grond, nek en hoofd ook helemaal gestrekt langs dr benen en de kont stond nog en die verplaatste ze helemaal naar achteren toe.
Dus ik zeg tegen mn stalgenootje, moet je kijken wat ze doet, die mafkees!! Zegt Bianca, heb je dat nog nooit gezien? Dat doet Shadow wel vaker hoor!
IK heb een vreemd paard......
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- Cindy+Uniek
- Senna&Cajra
Norah deed dat ook altijd
...even uitrekken. Was je aan het poetsen, opzadelen, wat dan ook....zakte ze ineens van voren. Eerste keer schrok ik me wild, daarna wist ik wat ze deed. (zo stak ze ook wel eens een achterbeen uit om even te stretchen)
Maar blijft maf gezicht

Maar blijft maf gezicht

Geluk is de vrucht van intens werk
- Brittlover
- nientje_pjotr
- Contacteer:
lijkt me toch een maf gezicht hoor, je moet toch eens proberen of je het vast kan leggen 

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Patricia (Belle)