Na een lange tijd weer les gehad..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Patricia (Belle)

Na een lange tijd weer les gehad..

Bericht door Patricia (Belle) » wo 10 okt 2007, 07:30

Tis zo'n 3weken geleden dat ik voor het laatst les heb gehad. 2weken geleden liep Belle niet lekker ivm het wisselen (tanden/kiezen). Ik heb een week alleen maar los gelongeerd. Sinds vorig week heb ik beetje gereden, meer aan de lange teugel gestapt en paar rondjes gedraafd.
Vorig week donderdag en zaterdag lekker gereden, nu meer gedraafd en meer druk op de teugels. Ze gaf geen pijn aan in haar mond. (Belle geeft altijd wel aan als er iets is gelukkig)
Gisteravond les gereden. Ik zat er ruim een kwartier voor tijd erop, zodat Belle lekker los was.
Ik had met nog 2 andere meiden les... Dat doe ik ook niet meer :( . In het begin lang geleden ging het goed, later niet meer. Want 1 wilt perse dat haar paard aan de teugel loopt en wordt erg pissig als het niet lukt. En reageert het op het paard af :( Ze heeft een tuigpaard en is al beknopt, dus dat gaat al heel stuk moeilijker.
Belle liep lekker nageeflijk, had erg naar haar zin. Ze had haar oren hele tijd naar voren :)) . wat ik vroeg deed ze.. Na 3kwartier gereden te hebben vond ik het wel genoeg voor Bel. Ging uitstappen. M'n instructrice vond dat ik snel mee stopte. Toen ik vertelde dat ik al ruim een kwartier erop zat voordat zij kwam, toen begreep ze het. Andere 2 meiden reden door.
Mijn avond was weer helemaal goed :D .. Belle heb wat lekkers gehad na het rijden :~ . Haar dag was ook weer helemaal goed. :D :D :D .
L2 + 6!!!! :D
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » wo 10 okt 2007, 08:09

Hé wat fijn dat je zo lekker gereden hebt! Fijn dat Belle geen last had, dan kun je er weer tegenaan :D . Trouwens wel grappig om hier te zitten typen terwijl je naast me zit O:)
Anouska

Bericht door Anouska » wo 10 okt 2007, 09:58

Wel fijn dat ze geen last meer heeft van het wisselen. Fijn dat het zo goed ging met rijden.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ellebel

Bericht door Ellebel » wo 10 okt 2007, 10:06

Klinkt goed! Ben zelf ook niet zo van de dressuurles met meerdere personen vooral als het niveau niet gelijk is.
Plaats reactie