Vera was ooit toch braaf en bomproof?

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Vera was ooit toch braaf en bomproof?

Bericht door Ziggy » di 09 okt 2007, 13:17

Vanmorgen met nog 2 meiden met hun paardjes een ritje gemaakt. Vera is momenteel errug vervelend, bit vastpakken en tussenuit knijpen o.a. Ik was met Lenny en die had Max bij zich en nog een vriendin met een kwpn-er. Op een gegeven moment heeft die vriendin Vera gepakt en ben ik op die kwpn-er gegaan, want ik werd helemaal hor en dol van Vera en haar geklier, gehang, getrek en neurotische manouvres. Nou bij Laura deed ze het dus ook, maar die was even iets relaxter dan ik (ik heb erg last van mijn rug en dan kan je dat gemier en gedribbel net niet hebben en dat lijkt ze dan wel aan te voelen).
Nouja ritje toch nog goed afgesloten, toen ze weer wat handzamer was ben ik er zelf weer opgeklommen en toen ging het redelijk.
Afgelopen zondag flikte ze het me ook met in de wei rijden, we waren aan het dressuren en ze was al vreslijk opgefokt. Op een gegeven moment kwam ze toch wel wat op ontspanning, maar dat was van korte duur. Ze kwam weer omhoog met dat hoofd en ging naar Exel lopen kijken, op mijn kuit reageerde ze niet, dus ik gaf tikje met de zweep bij en dat zag mevrouw als teken om het bit vast te pakken en er in een ongenadige galop vandoor te gaan. :(

Ik weet niet wat die knol van mij heeft, maar blij ben ik er niet mee.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
fjordido

Bericht door fjordido » di 09 okt 2007, 13:54

volgens mij is het de tijd van het jaar hoor. soort najaarsongein. want de mijnes hebben er ook last van. over een paar weken is het weer over. bij ido duurt het meestal anderhalve week a twee weken.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 09 okt 2007, 14:31

laten we het hopen, 2 weken terug zaten we op een boerenweggetje en toen kwam er een trekker met karretjes erachter waar mensen op zaten ons tegemoet. Normaal verblikt of verbloost ze er niet van en die trekker is naast ons en ineens zaten we dus boven op een taluutje naast het weggetje _-:(
En vandaag ook weer, komt een trekker ons tegemoet, mevrouw draait zich om en ziet dat die trekker daar ook is (ja logisch als ie je tegemoet komt 8)7 ) en toen kreeg ik haar ook heel snel weer de goeie richting uit. Maar ik vind het best wel eng hoor als ze ineens vanuit het niets zo onvoorspelbaar worden :(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Vera

Bericht door Vera » wo 10 okt 2007, 12:17

ze heeft nu gewoon geen last van haar eczeem meer, dus meer energie om te klieren.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 10 okt 2007, 12:55

Vera schreef:ze heeft nu gewoon geen last van haar eczeem meer, dus meer energie om te klieren.
nou dat heeft ze nog wel hoor, afgelopen nacht op die stal heeft ze zichzelf een ontplofte staart geschuurd |(

Plaats reactie