Voordat ze de ring in moest, nog gauw wat sfeerplaatjes met de mist gemaakt..en toen was het dan zover. De eerste ring hebben we zonder aanjager gedaan, ging nog best netjes ook. Ze was braaf en liep lekker ruim. De tweede ring was een heel ander verhaal, het begon al toen we er net in liepen, Woudientje draaien en druk doen. Niet normaal kunnen stappen, hopeloos..datzelfde ging met vlagen door toen we stonden te wachten. Opstellen dat ging nauwelijks, stappen ook niet, draf liet ze best goed zien. Toen even snel foto, is ook niks geworden denk ik

We besloten gelijk door te gaan naar behendigheid. Even de kunst afgekeken en vervolgens zelf een poging gedaan. En ze was zo braaf! Ik had wel wat gesputter verwacht, maar nee hoor, alles ging netjes. Alleen die bochtjes enzo waren wel erg smal

En toen begon het lange wachten

Nja uiteindelijk was het half 4 ofzo toen eindelijk, eindelijk, eindelijk (jaja) begonnen werd met de uitslag. Oja eerst moesten we natuurlijk op die slangenvolte. Best leuk idee, maar beetje jammer van die mensen in het publiek die rare geluiden zaten te maken, waardoor Woudina gigántisch over de zeik raakte iedere keer als we van het publiek wegliepen. Dus nu heb ik een onwijs pijnlijke arm

Ten eerste, respect voor de jury van bestgaand, dat ze daar een keuze uit hebben kunnen maken. Heb nog nooit zo'n sterke groep gezien! Was echt mooi om naar te kijken. Met behendigheid waren we trouwens 8e en 10e. In de keuringsrubriek was Woudina 4e, viel iets tegen, maar ik vond de volgordes in de andere rubrieken ook een beetje apart. En dat Jody nationaal kampioen werd...vind het een leuke merrie die er onwijs goed uitziet voor d'r leeftijd, maar tis niet echt vernieuwend ofzo

Maargoed, wij hebben een superfijne dag gehad, met een braaf paard en geweldig mooi weer! Woudina heeft zich zelfs super gedragen op de lange trailerrit, dus we hadden niks te klagen.
Volgend jaar doen we een poging met bestgaand!
Oja nog een speciaal bedankje aan Margot en haar moeder voor de heerlijke douchespullen