Speciaal voor Yvette: ons dagje Heemstede
Speciaal voor Yvette: ons dagje Heemstede
Omdat Yvette op vakantie was, hebben wij Iza maar mee naar Heemstede genomen.
We wilden nog graad een mendiploma met haar halen als voorbereiding op de ABOP proef.
Het mendiploma heeft ze met Cor gehaald, dus dat was super.
Zelf heb ik met Vera het mendiploma gehaald dus ook dat was super.
De theorie was niet zo moeilijk is wist alles (mag ook wel na twee opleiding bij het knhs) maar dat vond Bob wel jammer hij liep hoofdschuddend terug en zei: "zo is het ook niet leuk meer" wat ik achteraf hoorde en wel grappig vond.
Met bestgaande menfjord werd Iza wederom met Cor aan de leidsels eerste en Vera (met mijzelf derde).Hier kreeg ik nog een compliment van van Bon dat ik mijn borsttuig zo perfect had afgesteld omdat de meeste mensen die met een borsttuig rijden dat dus helemaal niet goed voor elkaar schijnen te hebben.
Dus ook hier waren we weer heel erg blij mee!
Annemarie deed met Iza mee aan de wedstrijd onder het zadel en haalde de tweede plaats met maar liefst 205 punten in de B klasse.
Ik zelf deed met Vera mee aan de L1 werd door eerste met 201 punten dus ook dat was super.
Bij het bestgaande onder het zadel werdt Iza met annemarie ook nog tweede!
We gingen dus weer met een berg prijzen weer terug naar Haringhuizen.
Kortom een fijne dag en we zien het helemaal zitten met Iza voor de ABOP. Het is een fijn menpaard!
We wilden nog graad een mendiploma met haar halen als voorbereiding op de ABOP proef.
Het mendiploma heeft ze met Cor gehaald, dus dat was super.
Zelf heb ik met Vera het mendiploma gehaald dus ook dat was super.
De theorie was niet zo moeilijk is wist alles (mag ook wel na twee opleiding bij het knhs) maar dat vond Bob wel jammer hij liep hoofdschuddend terug en zei: "zo is het ook niet leuk meer" wat ik achteraf hoorde en wel grappig vond.
Met bestgaande menfjord werd Iza wederom met Cor aan de leidsels eerste en Vera (met mijzelf derde).Hier kreeg ik nog een compliment van van Bon dat ik mijn borsttuig zo perfect had afgesteld omdat de meeste mensen die met een borsttuig rijden dat dus helemaal niet goed voor elkaar schijnen te hebben.
Dus ook hier waren we weer heel erg blij mee!
Annemarie deed met Iza mee aan de wedstrijd onder het zadel en haalde de tweede plaats met maar liefst 205 punten in de B klasse.
Ik zelf deed met Vera mee aan de L1 werd door eerste met 201 punten dus ook dat was super.
Bij het bestgaande onder het zadel werdt Iza met annemarie ook nog tweede!
We gingen dus weer met een berg prijzen weer terug naar Haringhuizen.
Kortom een fijne dag en we zien het helemaal zitten met Iza voor de ABOP. Het is een fijn menpaard!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
maar het is wel gezelliger als je dan zelf ook meegaat hoor!yvette schreef:Ik ben inderdaad onwijs trots op de behaalde resultaten van mijn supermerrie (en heel benieuwd naar de foto's), maar de prestaties voor de wagen zijn geheel te danken aan de familie Boeder...
Jullie mogen haar best nog eens meenemen
Muis Keurmerrie!