moesten een heel eind verder rijden en toen was het even zoeken hoe we er moesten komen. Gelukkig kwamen we nog op tijd aan. Ik heb van
de rest van de keuring niet echt heel veel meegekregen, want toen we er nog niet zo lang waren werden de ruinen al omgeroepen. Snel snel
Ullwinn gepakt en toen bleek het toch langer te duren dan gedacht. Dus weer even terug met Ullwinn, toen heeft 'ie Marga weer even gezien sinds
4 maanden

erg netjes.
Toen ik klaar was tikte de ene jury de andere aan: "Dat was netjes!" "Ja", zei de andere toen tegen mij, "dat was zeker netjes, zo zien wij het graag!"

Dus ik was wel trots op mijn paardje! Daarna toen ik met Ul de ring uit kwam moest ik gelijk Marga overnemen in de andere ring. Ik had niet met Marga
kunnen oefenen, maar ze gedroeg zich heel netjes. De bak was nogal zwaar en het was erg warm. De mensen voor mij gingen er traag in draf, de jury
zat steeds met hun boekjes de paarden op te jagen, dus ik dacht, ik ga gelijk maar wat harder

mocht als 3e opstellen bij de modelmerries, als 15 jarige tussen allemaal 5, 6, 7 en 8 jarige merries. Dus ik ben heel trots op 'mijn' meisje

Ivonne en Jan Willem gingen eerder weg dan ons, dus toen ik met Ullwinn van de kampioenskeuring, was Marga al weg. Hij keek naar de plek naar de trailer
stond en toen begon hij heel hard te hinniken, hij had gelijk door dat ze alweer weg was

Ul was dus 1e bij de aspirant sterruinen en mocht naar het kampioenschap, maar daar liep hij tegen 2 sterruinen, dus dat is helaas niets geworden. Maar tot
nu toe schuift hij elk jaar een rubriek omhoog in het boekje, dus heb goede hoop dat hij dit jaar nog ster gaat worden met de zadelproef of Fjordsport.