Opgegeven!
Opgegeven!
Ik heb me net opgegeven voor een curses longeren met Lammert Haanstra. De curses bestaat uit zes avonden van drie uur en je leert verschillende technieken.
Je mag je paard meenemen, dat wissel je af, dus maar eens even kijken hoe hij reageerd op mijn fjordje, hihi.. Ik geloof dat hij daar niet zo van gecharmeerd is, maar das wel lachen misschien, hihi..
Ik vind het wel interessant en ik zou deze zomer een curses gaan doen i.p.v. op vakantie en dit leek me wel leuk en het is ook nog redelijk in de buurt.
Ik heb er wel zin in, de eerste avond is volgende week donderdag. De tweede is de dag van de keuring in Wijk bij Duurstede, hopelijk is dat een beetje te doen, maar dat zie ik vanzelf..
Je mag je paard meenemen, dat wissel je af, dus maar eens even kijken hoe hij reageerd op mijn fjordje, hihi.. Ik geloof dat hij daar niet zo van gecharmeerd is, maar das wel lachen misschien, hihi..
Ik vind het wel interessant en ik zou deze zomer een curses gaan doen i.p.v. op vakantie en dit leek me wel leuk en het is ook nog redelijk in de buurt.
Ik heb er wel zin in, de eerste avond is volgende week donderdag. De tweede is de dag van de keuring in Wijk bij Duurstede, hopelijk is dat een beetje te doen, maar dat zie ik vanzelf..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Lijkt me harstikke leuk en leerzaam! En tja niet gecharmeerd van fjorden, je kan nou eenmaal niet van alle rassen houden. Zo ben ik niet gecharmeerd van het gros van de arabieren en ijslanders....Ieder zijn ding toch? 

Laatst gewijzigd door Marijke_ op di 14 aug 2007, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Zie topic http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... t=haanstraNaisven schreef:Sommige Fjordjes (lees Naisven bijvoorbeeldtammie schreef:tssss, hoezo is ie niet gecharmeerd van een fjordje. Heb je er weer een met vooroordelen...) doen er dan ook van alles aan om het Dhr. Haanstra niet naar de zin te maken door het toonbeeld van eigenwijsheid uit te beelden

Oh ja, dat kan ik me nog herinneren... *grinnikt* ik zie hem al helemaal boos staan worden in het midden van die bak, en je paard eromheen met een kop van 'zal mij t wat schelen'Naisven schreef:Zie topic http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... t=haanstraNaisven schreef: Sommige Fjordjes (lees Naisven bijvoorbeeld) doen er dan ook van alles aan om het Dhr. Haanstra niet naar de zin te maken door het toonbeeld van eigenwijsheid uit te beelden
Re: Opgegeven!
Hij is wel wat fjorden gewend hoor. Het hele showteam van Midden NL destijds heeft in de clinics op de utrechtse paardendagen gelopen paar jaar geleden. Hartstikke leuk. Je kunt zeker veel van hem leren.Esther schreef: dus maar eens even kijken hoe hij reageerd op mijn fjordje, hihi.. Ik geloof dat hij daar niet zo van gecharmeerd is, maar das wel lachen misschien, hihi..
..
- Senna&Cajra
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Re: Opgegeven!
Misschien ligt het aan de Fjord, Rian had hij niks negatiefs over, was hij zelfs positief over...Esther schreef:Ik geloof dat hij daar niet zo van gecharmeerd is, maar das wel lachen misschien, hihi..
Veel plezier, ik zou nog wel eens dubbel-longe willen leren longeren!
Ben benieuwd wat hij en jij er van gaat vinden en wat je er van leert 
Heb geloof ik 1x een clinic van m gezien in Deurne. Interessant en zijn leuke dingen uit te halen voor jezelf (en andere dingen om weer te laten schieten), maar het idee rondslingeren is dan echt uit de wereld geholpen
!
(curses = trouwens cursus
)

Heb geloof ik 1x een clinic van m gezien in Deurne. Interessant en zijn leuke dingen uit te halen voor jezelf (en andere dingen om weer te laten schieten), maar het idee rondslingeren is dan echt uit de wereld geholpen

(curses = trouwens cursus

Geluk is de vrucht van intens werk
Hij heeft Mindy ook al 2x in de les gehad en was toen ook helemaal niet negatief. Ik vond het juist leuk dat die man zo'n enorm aanstekelijk enthousiasme toonde. Veel plezier op je cursus.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Ik heb het ook een aantal keren gedaan (omdat hij toch altijd op m'n werk kwam)
Maar hij vond Prisca anders erg leuk hoor!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!